  • Data: 2010-10-08 08:38:38
    Temat: Re: Jakie opony do FZ1?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 22:40, Tytus pisze:

    > Zebys wiedzial - ale jak chlopak przezywal kiedy nie mogl mnie zgubic
    > przez jakies 2-3 kolka, malo kierownicy nie pogryzl :)

    hehe, znaczy ambitny jest i pewnie zwalil na niedogrzane opony i
    powiedzial, ze go bujalo. Wiesz zawodowowcy rzadza sie innymi prawami,
    niz my, zwykli smiertelnicy. Moze kierownicy nie pogryzl, ale napewno ze
    zlosci sobie w srodku kask zaplul :-). A tak wogole, to jak siedzialem w
    gipsie, to obiecal, ze wdepnie do mnie na browara. I myslisz, ze
    przyjechal, wylgiwal sie tylko marnymi wymowkami. Widzisz co opony
    potrafia zrobic z porzadnego niegdys czlowieka... :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy