  • 21. Data: 2013-07-22 22:23:10
    Temat: Re: Jakie opony?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 22.07.2013 WIADRO <w...@g...com> napisał/a:
    > mpr3 tył 6,4kg - 100%
    > z8 tył - 7,3 kg - 114%
    > (battlaxy - 6,8kg
    > roadsmarty - 7,1kg)
    >
    > 14% różnicy masy "nieresorowanej" * żyroskop * 200km/h = może sprawiać
    > różnice

    Jak parę lat temu pierwszy raz doszła paczka z Michelin pilot power,
    to długo oglądałem tylną (obok leżał zdjęty jakiś Dunlop) i zastanawiałem
    się czy to na pewno opona, czy może jakaś makieta na wystawę ;)

    --
    kmaratgmaildotcom

  • 22. Data: 2013-07-23 00:32:22
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-22 11:09, AZ pisze:
    > No i myslisz, ze bedzie jakas wieksza roznica na piasku czy glinie pomiedzy
    > oponami szosowymi ktore maja troche wiecej bieznika?

    Tak. Szczególnie na środku.

    > No i na przeplywajacym
    > potoczku raczej aquaplanningu nie zlapiesz ;-)

    Jak "potoczek" ma szerokość większą od długości motocykla ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 23. Data: 2013-07-23 02:15:08
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-07-11 14:28, AZ pisze:

    > Dobre. Do wyboru jeszcze masz Metzeler Z8 albo taniej poprzednika Z6, jeszcze
    > Pirelli Diablo Strada. Wszystko bardzo podobne wiec wybieraj tego producenta
    > co ma ladniejsze logo i cena Cie zadowala ;-)

    swoje 3 gr.

    aktualnie do XX wsadziłem Michelin PR2 (www.oponytanio) Wcześniej na ST
    1100 miałem D205 i nowa szła po deszczu z Pierników bez uślizgów do 160
    dalej zabrakło mi w ulewie jaj,. w ogóle w poprzednich motongach
    używałem Metzelerów (nie liczac Jawy, Junaków, M72 itd. ale tam i na
    kartoflakach i Barumach wydalało) ,ale do brzegu.. PR2 strasznie mi się
    podoba, boczne cycki szybko zeszły, 297 (GPSowe) spokojnie wydalają na
    suchym, na mokrym nie przeginam, ale byłem mega zaskoczony
    przyczepnością w złożeniu awaryjnym w mega ulewę! o zużyciu nie powiem,
    bo dopiero 5k km. Podobno PR3 jeszcze lepsze, pomyśl.

    O diablo strada tez dobre opinie, tylko ponoć szybkie zużycie, a z tego
    co piszesz,IMHO szkoda kasy, ale jak sobie stryjenka życzy:)

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 24. Data: 2013-07-23 08:32:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-23, Viking <v...@n...pl> wrote:

    > O diablo strada tez dobre opinie, tylko ponoć szybkie zużycie, a z tego
    > co piszesz,IMHO szkoda kasy, ale jak sobie stryjenka życzy:)

    Diablo Strady to fajne oponki za nie duza cene, szybko jakos dramatycznie
    sie nie zuzywaly ale dawalo sie na nich robic niezle powerslide-y ;-)
    Dobrze trzymaja i na mokrym, ale nieduzo drozsze blizniacze Z6 Interact sa
    sporo lepsze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2013-07-23 08:33:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-22, J_K_K <j...@i...fm> wrote:

    > Tak. Szczególnie na środku.

    A w jaki to sposob wytlumacz prosze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2013-07-23 09:50:43
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-23 08:33, AZ pisze:

    > A w jaki to sposob wytlumacz prosze.

    Lepsze odprowadzenie, tego co na drodze.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 27. Data: 2013-07-23 10:26:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-23, J_K_K <j...@i...fm> wrote:

    > Lepsze odprowadzenie, tego co na drodze.

    No ale jak przejezdzasz po piachu czy glinie to o jakim odprowadzaniu
    tu mowa? :-) Taka Z6 czy Diablo Strady z tylu ma na srodku zero bieznika
    i normalnie jedzie 160 podczas ulewy, wiec? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2013-07-23 17:49:20
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-23 10:26, AZ pisze:
    > On 2013-07-23, J_K_K <j...@i...fm> wrote:

    > Taka Z6 czy Diablo Strady z tylu ma na srodku zero bieznika
    > i normalnie jedzie 160 podczas ulewy, wiec? :-)

    Niech jedzie :)
    Ja będę jednak czego innego szukał.
    --

    Pzdr