  • 1. Data: 2011-02-17 12:50:52
    Temat: Jakie opony
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Cześć szukam jakiś opon do Triumpha Sprint 1050. Praktycznie ograniczyłem
    się do 5. Które z tej piątki możecie polecić?
    NR PRZÓD
    1 METZELER 120/70 R17 58W SPORTEC M-1
    2 METZELER 120/70 R17 58W ROADTEC Z6
    3 METZELER 120/70 R17 58W SPORTEC M3 FRON
    4 METZELER 120/70 R17 58W ME Z4 FRONT
    5 METZELER 120/70 R17 58W SPORTEC M5 INT.

    Adam

  • 2. Data: 2011-02-17 12:55:13
    Temat: Re: Jakie opony
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3 METZELER 120/70 R17 58W SPORTEC M3 FRON
    > 4 METZELER 120/70 R17 58W ME Z4 FRONT
    > 5 METZELER 120/70 R17 58W SPORTEC M5 INT.

    Jak masz nowy motur to kup najdroższe. Jak jesteś biedakiem i masz strarą
    padakę to kup najtańsze. Chyba logiczne, nie? Śpie bo mi sie chce spać,
    logiczne, nie? :-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-02-17 14:30:43
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Jak masz nowy motur to kup najdroższe. Jak jesteś biedakiem i masz strarą
    > padakę to kup najtańsze. Chyba logiczne, nie? Śpie bo mi sie chce spać,
    > logiczne, nie? :-)

    A jak chce mi się pracować, to lepiej wziąść sie do roboty, czy czekać aż
    przejdzie samo? Zgodnie z tą teorią jeśli mam szrota to mogę jeżdzić na
    felgach ;-). Szczerze mówiąc logiki w tym mało. Glebę można zaliczyć i przy
    50 km/h, a większość padaczek da radę taką prędkość wyciągnąć. Oczywiście,
    wiem, że cena jest jakimś tam wskaźnikiem, ale można się pomylić. Dobra
    rzecz nie może być tania, ale g..no może być drogie. Czekam na opinie
    poparte jakąś wiedzą, a jeszcze lepiej doświadczeniem.

    Dodam tylko, że jazda sportowo - turystyczna i raczej dynamiczna.

    Adam

  • 4. Data: 2011-02-17 14:32:41
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Feb 2011 15:30:43 +0100) ktos podajacy sie za Adamski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    [...]

    > Dodam tylko, że jazda sportowo - turystyczna i raczej dynamiczna.

    Do sportowo-turystycznej wez Z6.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2011-02-17 14:39:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Oczywiście, wiem, że cena jest jakimś tam wskaźnikiem, ale można się
    > pomylić. Dobra rzecz nie może być tania, ale g..no może być drogie.

    Dobrze prawisz, nie ma nic gorszego niż drogie gówno:-) A w takie, coraz
    częściej wdeptujemy:-)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-02-17 16:03:59
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Piotr Klimek wrote:
    > Dnia (Thu, 17 Feb 2011 15:30:43 +0100) ktos podajacy sie za Adamski
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > [...]
    >
    > Do sportowo-turystycznej wez Z6.

    Absolutnie nie bierz Z6, wypierdziulilem sie na nich i skasowalem
    drynde. Kup porzadne opony, a nie jakies metzelery.
    K.

  • 7. Data: 2011-02-17 17:12:03
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "kocyk" nieźle grzeje:

    > Absolutnie nie bierz Z6, wypierdziulilem sie na nich i skasowalem drynde

    Masz rację! Ja też się wypierd...łem! Od razu spuściłem wpierdol mojej
    Lubej, dzieciakom a na bis to i sąsiad dostał po ryju... bo tak do końca nie
    wiedziałem czyja to wina :-((((((

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i miernej jakości konina

  • 8. Data: 2011-02-17 18:18:51
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "kocyk" Absolutnie nie bierz Z6, wypierdziulilem sie na nich i
    skasowalem
    > drynde. Kup porzadne opony, a nie jakies metzelery.

    No nie czyzby montowali je do tych nudnych pomaranczowych motocykli co to
    maja 3 x za duza pojemnosc i 5 x za duza cene???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2011-02-17 18:30:12
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Johnny wrote:
    > Użytkownik "kocyk" nieźle grzeje:

    > Masz rację! Ja też się wypierd...łem! Od razu spuściłem wpierdol mojej
    > Lubej, dzieciakom a na bis to i sąsiad dostał po ryju... bo tak do końca
    > nie wiedziałem czyja to wina :-((((((

    Sasiad, dobry pomysl!
    K.

  • 10. Data: 2011-02-17 21:10:21
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    On 17 Lut, 19:30, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > Sasiad, dobry pomysl!
    > K.

    Najlepiej sklep mu maskę od razu, na zapas, zanim się jeszcze
    wypierdzielisz. Bo jak sie wypierdzielisz to możesz nie dać rady albo
    sąsiada nie będzie akurat pod ręką.