    From: "Drzewo" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jakie opony?
    Date: Mon, 22 Jul 2013 10:47:17 +0200

    news:ksir2c$uqi$3@node2.news.atman.pl...
    > On 2013-07-22, Drzewo <d...@w...pl> wrote:
    > A jak sie definiuje "najlepszosc" przy turystycznych oponach i czemu ta PA
    > ST
    > jest najlepsza skoro szybko znika? Pytam bo nie wiem.

    Bije się w piers. Ja preferuje przyczepność kosztem nieco większego
    zużycia, ale zależy co kto oczekuje od opony, dlatego też wspomniałem że
    szybciej się zużywa od michelinki. Tak czy owak 11 tys. da się wyciągnąć na
    hornetce 900 więc nie jest aż tak tragicznie, a przyczepność jest wzorowa i
    tam gdzie uciekał mi road 2 , angel trzymała doskonale :)

    --
    Drzewo
    http://www.moto-opinie.info