  • Data: 2010-12-28 08:12:57
    Temat: Re: Jakie narzędzia wozicie w samochodzie ?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-28 04:19, Pszemol pisze:

    > Widzisz - gdybyś napisał że nic nie wozisz, i nawet koła zapasowego
    > w bagażniki nie masz bo powozisz się BMW a one się nie psują to bym
    > wiedział że naprawdę wierzysz w tą niezawodność swojego auta.

    To ma być uszczypliwy komentarz? Nie udało Ci się. :) Gdybym nic nie
    woził, byłbym niespełna rozumu. Tylko debile nic nie wożą zimą, w
    utrudnionych warunkach.

    > Tymczasem Ty wozisz zimą ręczniki papierowe, trytytki, benzynę
    > ekstrakcyjną i koc termiczny (???), a więc liczysz się z realną szansą,
    > że Twoje BMW Cię uwięzi :-) Po co więc ten blef?

    Wyobraź sobie, że liczę się z tym że moje BMW mnie uwięzi. Bo to jest
    tylko samochód.
    Poza tym, zima pokazała też że wiele bezmyślnych kierowców uwięziła, a
    nie samochody. Samochód nie ma nic do rzeczy, jak w głowie pusto.
    Wystarczy popatrzeć co ludzi odwalają.. Jak parkują, jak się poruszają..
    Jak się zakopują przez własną głupotę i brak umiejętności.

    Ja wożę w bagażniku rzeczy, które są niezbędne abym mógł w razie co
    komuś i sobie pomóc.

    > Ja jeżdzę hondą i poza kablami, kołem zapasowym i podnośnikiem
    > nie mam w bagażniku żadnych narzędzi bo nie spodziewam się
    > awarii na drodze.

    Idąc Twoim tropem, liczysz się z tym że Twój wspaniały akumulator w
    niezawodnej hondzie powie "dobranoc" ? Liczysz się też z tym, że możesz
    przebić wspaniałą bezawaryjną oponę w swojej hondzie?
    Super. Idąc dalej.. Ciekawe jak odkręcasz koło, zębami?

    I jak widzę takiego jak Ty, który w hondzie niezawodnej się zakopuje w
    pierwszym lepszym śniegu na parkingu, to żal dupę ściska. Wsadź do
    bagażnika chociaż łopatę do śniegu!

    > Nie, nie wyłączyli - google nie znało takiego słowa "trytytki".
    > Spróbowałem ponownie "trytytka" i widzę, że tak nazywają opaski
    > zaciskowe - pierwsze słyszę! Skąd to słowo zapożyczone?

    Jak zaciskasz opaskę, to wydaje dźwięk: tryty, stąd trytytka. ;)