-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5b46e3fc$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
<5b48df5f$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5b48fc70$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b4906fc$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5b4924c0$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5b4d1712$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5b4d2162$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b4e0391$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5b4e2fa1$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b4e672e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4f22cc$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4f26e8$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5b4f26e8$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
Date: Wed, 18 Jul 2018 15:16:00 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 48
Message-ID: <5b4f3da2$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.120.165
X-Trace: 1531919779 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 603 83.26.120.165:61031
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3497
X-Received-Body-CRC: 321675689
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636061
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5b4f26e8$0$673$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2018-07-18 o 13:21, J.F. pisze:
[...]
>> Bo Zenek co do jednego ma racje - za kazdym uruchomieniem silnika,
>> alternator uzupelnia ladunek w akumulatorze i robi to bez zadnej
>> kontroli pradu.
>> Moze plynie 10A, bo to maluch a kierowca rozgrzewa silnik na
>> wolnych
> obrotach, a moze 100A, bo kierowca ruszyl szybko, a alternator ma
> 200A.
>Te dane idzie obliczyć bez problemu a Ci, którzy mają wpięty
To wylicz.
>amperomierz, szeregowo z alternatorem, wiedzo :]
Raczej z akumulatorem szeregowo.
Dawno nie widzialem, a dawno ... on raczej nie byl szybki :-)
>Wszystko zalezy od mocy alternatora, obrotów silnika i pojemności
>akumulatora (możliwość "połknięcia" wiekszego, chwilowego prądu
>ładowania) im większej pojemności akumulator, tym więcej przyjmie na
>klatę.
No ba, skoro potrafi dac 500A, to powinien i 500A przyjac na kl/ratę
:-)
>> No ale akumulator jest tu prawie calkowicie naladowany, a nie
>> prawie calkowicie rozladowany
>Gdzie to napisał Zenek? Napisał, że akumulatorowi nie szkodzi 50A :)
I dobrze napisal.
Z naladowanym akumulatorem jakos tak to wyjdzie, a rozladowany
przyjmie to dluzej.
>Dostarcz 50A do akumulatora 50AH w minutę albo jak napisałeś 100A.
>Fajnie wybucha czasem :)
>W końcu 100Ax12V to 1200W/min x 60 czyli 72KWh, niezłe pierdolnięcie
>:)
To w koncu w minute, w godzine, w sekunde, naladowany, rozladowany ?
Okresl sie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.18 17:34 LordBluzg(R)
- 18.07.18 21:47 Mateusz Bogusz
- 18.07.18 22:14 Zenek Kapelinder
- 18.07.18 23:04 J.F.
- 18.07.18 23:36 LordBluzg(R)
- 18.07.18 23:56 LordBluzg(R)
- 19.07.18 00:23 Zenek Kapelinder
- 19.07.18 00:40 LordBluzg(R)
- 19.07.18 00:46 LordBluzg(R)
- 19.07.18 00:55 Zenek Kapelinder
- 19.07.18 01:03 LordBluzg(R)
- 19.07.18 01:27 Zenek Kapelinder
- 19.07.18 01:31 LordBluzg(R)
- 19.07.18 01:49 J.F.
- 19.07.18 01:51 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa