  • 1. Data: 2009-11-23 08:34:24
    Temat: Jakie nakolanniki (ocieplacze) polecacie
    Od: amos <g...@g...com>

    Hej!
    pytanie do praktykow: jakie nakolanniki mozecie polecic.

    Moje wymagania:
    - do lajtowej jazdy po miescie - glowna funkcja to ochrona przed
    wiatrem
    - zakladane na spodnie, najchetniej na rzepy
    - trwale
    - wygodne
    - w dobrej cenie

    Osobiscie nie wydaje mi sie aby byla potrzeba zakladania dlugich na
    golenie. Na kolana powinno byc wystarczajaco.
    Chyba, ze sie myle....

    Jako ze ostani watek na ten temat pojawil sie 2 marcu 2008 w obliczu
    nowych nowosci pozwolilem sobie odgrzac kotleta.

    --
    amos

  • 2. Data: 2009-11-23 09:02:01
    Temat: Re: Jakie nakolanniki (ocieplacze) polecacie
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

> [...]
    > - do lajtowej jazdy po miescie - glowna funkcja to ochrona przed
    > wiatrem
    > - zakladane na spodnie, najchetniej na rzepy

    Ja uzywam 2 rodzajow nakolannikow ktore kupilem juz 3 lata temu (od razu
    zastrzegam, ze nie mam nic wspolnego z tym sklepem):
    http://www.allegro.pl/item794487839_gpmoto_nakolanni
    ki_ocieplacze_kolan_pod_spodnie.html
    http://www.allegro.pl/item794503322_gpmoto_nakolanni
    ki_ocieplacze_kolan_na_spodnie.html

    Do tej pory barak oznak zuzycia, sa male, lekkie, wygodne i tanie - czyli
    chyba wszyskie parametry o ktore pytales.
    Do tego produkt robiony w Polsce, a nie w PRCh czy w Pakistanie, co dla mnie
    jest dodatkowa zaleta.

    Zonda

  • 3. Data: 2009-11-23 09:15:21
    Od: amos <g...@g...com>

    On 23 Lis, 10:02, "zonda" <z...@n...pl> wrote:

    > Ja uzywam 2 rodzajow nakolannikow

    Dlaczego 2 rodzaje?
    Czy te pelne (pierwszy link) sa na rzepy, czy wciagane na noge? W
    opisie brak informacji, ze zdjecia niewiele wynika.

    Jak skuteczne sa te drugie (tez mnie zainteresowaly)? Wystarczaja do
    jazdy w temp lekko powyzej 0st?

    W sumie najchetniej kupilbym chetniej ocieplacz-ochraniacz, czyli
    sztywny z miekka wkladka. Kolega ma cos takiego ale wyglada niezwykle
    topornie.

    --
    amos

  • 4. Data: 2009-11-23 09:17:29
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 00:34:24 -0800 (PST), amos napisał(a):

> [...]
    > - do lajtowej jazdy po miescie - glowna funkcja to ochrona przed
    > wiatrem
    > - zakladane na spodnie, najchetniej na rzepy

    Ja swego czasu kupiłem nakolanniki Retbika (z ochraniaczem) - oddałem je
    do przeróbki do krawcowej (wszycie zamka - w oryginale były tylko
    rzepy), żeby ułatwić sobie ich zakładanie. Wyszło tanio i wygodnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.