    From: Bartek <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jakie najtańsze rozwiązanie dla mało dzwoniących?
    Date: Tue, 18 Aug 2009 05:35:12 -0700 (PDT)

    Najserdeczniej dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi! I przepraszam, że
    odzywam się dopiero teraz.

    Wczoraj jeszcze zdążyłem zerknąć na parę stron operatorów i moją uwagę
    również przyciągnął Play Fresh. Ta oferta na tyle różni się od
    pozostałych, że trudno wręcz uwierzyć, że nie tkwi tam gdzieś jakiś
    ukryty haczyk! Czy to możliwe, żeby dla utrzymania ważności numeru
    wystarczało doładowanie zaledwie _raz na rok_ w kwocie choćby tylko _5
    zł_??

    Z tymi połączeniami przychodzącymi to niestety właśnie jest pewien
    problem. W zasadzie ich też jest praktycznie śladowa ilość, ale zdarza
    się, że rodzina dzwoni i chce sobie pogadać :) W dodatku, jedni z
    tych dzwoniących korzystają z jakiegoś takiego pakietu w tepsie, który
    sprawia, że gdy dzwonią do nas to w zasadzie zupełnie nie muszą się
    ograniczać w kwestii długości rozmowy. Domyślam się (nie wiem, co to
    za pakiet; nie sprawdzałem), że jest to możliwe dzięki temu, że oba
    telefony są w tej sieci.

    Nie będzie to łatwa decyzja :) Tak czy owak, bardzo dziękuję za
    odpowiedzi -- pomogliście mi! Jeśli ktoś mógłby mi jeszcze rozwiać
    wątpliwości co do tej niebywale korzystnej częstotliwości koniecznych
    doładowań we Freshu, byłbym ogromnie wdzięczny :) ... Ewentualnie --
    może też ktoś się orientuje, czy koszt połączeń z TPSA do Play jest
    szczególnie wysoki? Bo coś mi się obiło o uszy, że oparaorzy gsm liczą
    połączenia z Play według odrębnej, podwyższonej taryfy.

    Przepraszam, że zapomniałem poinformować o kosztach używania pakietu
    socjalnego. Link nawet miałem przygotowany, ale przez pośpiech
    zapomniałem wkleić.

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telefon_domowy/a
    bonament/stare_plany/679692?_s=679694

    Pozdrowienia

    PS -- Nie, nie ma wymagań w kwestii żadnych dodatkowych
    funkcjonalności, typu ADSL.