-
X-Received: by 10.31.160.78 with SMTP id j75mr76805vke.4.1501431009602; Sun, 30 Jul
2017 09:10:09 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.160.78 with SMTP id j75mr76805vke.4.1501431009602; Sun, 30 Jul
2017 09:10:09 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!s6no1009150qtc.1!n
ews-out.google.com!g57ni392qtg.1!nntp.google.com!s6no1009146qtc.1!postnews.goog
le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 30 Jul 2017 09:10:09 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <olktu5$avs$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=84.202.187.227;
posting-account=nxwgYQkAAADuirpX4ZepD_WLhdLqczGg
NNTP-Posting-Host: 84.202.187.227
References: <ol9t1d$l73$1@node1.news.atman.pl> <ol9ubm$s02$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<olakgk$d5d$2@node1.news.atman.pl> <olgv1g$bg$1@dont-email.me>
<oli0ck$b37$1@node2.news.atman.pl> <oli2mc$jdr$1@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<olktu5$avs$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Jakie najciensze latki do opon?
From: "Przemyslaw P." <p...@g...com>
Injection-Date: Sun, 30 Jul 2017 16:10:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 2062957657
X-Received-Bytes: 2703
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611531
[ ukryj nagłówki ]Dla niedzielnych rowerzystów i owszem. Pamiętaj, że rower napędza siła mięśni
rowerzysty i pozornie małe różnice potrafią być mocno wyczuwalne. Sam byłem
zdziwiony, bo zaczynałem od poziomu mocno amatorskiego, im więcej jeździsz, tym
różnice bardziej odczuwalne. Podobna szerokość opon, bieżnik terenowy, a prędkość
roweru na zjeździe zupełnie inna, to samo w terenie. Nie pojedziesz pod górę w
trudnym terenie na semislicku, a na asfalcie znowu będziesz miał sporo mniejsze opory
toczenia. Na oponie na item pod asfalt, w terenie będzie jeździło się tragicznie.
Opony zwijane są znacznie lżejsze, mają inną mieszankę i geszty splot włókien w
kordzie opony, przez co są bardziej elastyczne i lepiej zachowują właściwości w
terenie. Mniejsza waga, to mniejsza masa rotujaca, co wpływa na efektywność jazdy.
Zwykła fizyka, ot co. Ale lepiej plesc byle co, skoro nie masz pojęcia w temacie.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.17 22:23 Cavallino
- 30.07.17 23:22 Przemyslaw P.
- 31.07.17 16:42 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=