  • 1. Data: 2010-01-24 22:40:34
    Temat: Jakie marki mają ogrzewanie przedniej szyby?
    Od: lux <b...@o...de>

    chodzi mi o wbudowane druty w szybę jak u FORDa?

    jakie firmy to jeszcze stosują w klasie kompaktów?

    lux

  • 2. Data: 2010-01-24 23:00:09
    Temat: Re: Jakie marki mają ogrzewanie przedniej szyby?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości
    > chodzi mi o wbudowane druty w szybę jak u FORDa?
    >
    > jakie firmy to jeszcze stosują w klasie kompaktów?

    Mitsubishi w lancerach, ale w droższych wersjach.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-01-24 23:39:34
    Od: "tumek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości grup
    > chodzi mi o wbudowane druty w szybę jak u FORDa?
    >
    > jakie firmy to jeszcze stosują w klasie kompaktów?
    >
    > lux

    jesli ford mondeo full wypas to kompakt.... podstawowe modele mondziaków nie
    maja ogrzewanej przedniej szyby kolego.

    tumek

  • 4. Data: 2010-01-24 23:41:46
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sun, 24 Jan 2010 22:40:34 +0100, na pl.misc.samochody, lux napisał(a):

    > chodzi mi o wbudowane druty w szybę jak u FORDa?
    >
    > jakie firmy to jeszcze stosują w klasie kompaktów?

    Renault Megane i Scenic - kiedyś. Nie wiem jak teraz. Ale i tak
    spotkanie Meganki lub Scenika z tym wypasem to było jak spotkanie
    ufo...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 5. Data: 2010-01-24 23:42:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    tumek wrote:

    > jesli ford mondeo full wypas to kompakt.... podstawowe modele mondziaków
    > nie maja ogrzewanej przedniej szyby kolego.

    W Focusach bardzo często jest...

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-01-24 23:48:08
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości
    > chodzi mi o wbudowane druty w szybę jak u FORDa?
    > jakie firmy to jeszcze stosują w klasie kompaktów?
    > lux

    mazda xedos...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 7. Data: 2010-01-25 00:25:41
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 24 Sty, 22:40, lux <b...@o...de> wrote:
    > chodzi mi o wbudowane druty w szybę jak u FORDa?
    >
    > jakie firmy to jeszcze stosują w klasie kompaktów?

    Nowa Croma na przyklad ;-)

    Mimo, ze to, tfu, tfu, fiacik :)

    Pzdr

  • 8. Data: 2010-01-25 01:08:41
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    tumek wrote:
    > Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości grup

    > jesli ford mondeo full wypas to kompakt.... podstawowe modele
    > mondziaków nie maja ogrzewanej przedniej szyby kolego.

    nawet w Fusionach bywała.
    jeżeli to wypas...

    moon

  • 9. Data: 2010-01-25 06:34:31
    Od: "aXon" <o...@p...fm>

    fiat stilo :)

  • 10. Data: 2010-01-25 08:04:28
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    tumek wrote:

    > Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości grup

    > jesli ford mondeo full wypas to kompakt.... podstawowe modele mondziaków
    > nie maja ogrzewanej przedniej szyby kolego.

    W Focusach i Fiestach często jest.