eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?Re: Jakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?
  • Data: 2010-07-07 23:12:46
    Temat: Re: Jakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie miałem i nie miałem okazji jeździć ale w Corsie C widziałem automat
    > (lub coś w tym stylu :) )

    w Corsie C były co najmniej dwa rozwiązania,
    jedno to "sekwencyjna skrzynia" to nic innego jak ręczna 5 biegowa z
    dorobionym sterowaniem automatycznym na silnikach elektrycznych - ZTCW
    unikać jak ognia,
    druga (zwykle z większymi silnikami) to 'tradycyjny' 4 biegowy automat - ale
    na jej temat nie wiem nic,

    brat