  • 21. Data: 2012-12-15 16:29:35
    Temat: Re: Jakie małe autko, w którym wysoko się siedzi
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 15:01:26 +0100, Stefan Szczygielski napisał(a):

    > Suzuki Jimny w wersji bez napędu na 4 koła powinien się zmieścić gdzieś
    > około tego budżetu. W kategorii małe i wysoko jest to wybór ciężki do
    > pobicia :)

    Prawda, ale to jest wtedy auto-nonsens. Jednym usprawiedliwieniem bardzo
    niskiego komfortu i ciasnoty sa zaskakujaco dobre wlasnosci terenowe
    Jimny'ego. Ale do tego oczywiscie potrzeba napedu na 4 buty.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2012-12-15 17:48:11
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przy loganie napisalem jak wol "sedan", a sandero to maly samochodzik. Oba
    > sa formalnie 5-osobowe, ale sam piszesz o pandzie, matizie, multipli (!),

    Ale przeczytaj jeszcze raz co on pisze o tej Multipli...

    --

    morghul

  • 23. Data: 2012-12-15 23:35:25
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 15.12.2012 16:29, Maciek pisze:
    > Prawda, ale to jest wtedy auto-nonsens. Jednym usprawiedliwieniem bardzo
    > niskiego komfortu i ciasnoty sa zaskakujaco dobre wlasnosci terenowe
    > Jimny'ego. Ale do tego oczywiscie potrzeba napedu na 4 buty.

    Jako autko miejskie na dojazdy do pracy po dziurawych objazdach i przy
    deficycie miejsc parkingowych jest całkiem z sensem. Samochodzik jest
    wąski, krótki i bajecznie zwrotny. Mowa była o pojeździe 2-osobowym -
    miejsca siedzące z tyłu są rzeczywiście słabe - ale z przodu nie ma co
    narzekać. Bagażnika w zasadzie nie ma (ja nie mam w ogóle, bo mieszka
    tam butla gazowa z zapasem paliwa na całe 200km :) ). W trasie
    zawieszenie jest męczące (nawet takie gumiate ,,liftowane''), fotele
    niewygodne i znośna prędkość przelotowa na autostradzie to bardziej 100
    niż 110 - raz na jakiś czas te 200km można się gdzieś wybrać. Za to
    niespecjalnie się trzeba przejmować dziurami urywającymi koła (byle nie
    atakować ich przy tych 110), brakiem nawierzchni, krawężnikiem gigantem
    czy też złymi warunkami pogodowymi typu kałuża połykająca samochody -
    czyli tymi zjawiskami, które się w naszym kraju spotka na co dzień. ;)
    Spalanie trochę odbiega od standardów
    małe-autko-miejskie-z-silnikiem-diesla ale coś za coś...

    S.

  • 24. Data: 2012-12-16 10:19:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 17:48:11 +0100, morghul napisał(a):

    > Ale przeczytaj jeszcze raz co on pisze o tej Multipli...

    Ze za szeroka.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 25. Data: 2012-12-17 22:55:33
    Od: PP <p...@o...pl>

    W dniu 2012-12-13 19:16, ToMasz pisze:
    > szukam jakiegoś wozidła typu lepsze niż matiz, może być panda... coś
    > małego, na 2 osoby, ale w miarę niezawodne. Najlepiej diesel. Wiem że to
    > dziwne kryterium wyboru, ale kierowca senior chce siedzieć wysoko.
    > Poradźcie jakie by mu tu auto wybrać. Jak się siedzi w Agili? Podobno w
    > Multipli dość wysoko, ale Multipla za duża (za szeroka). kwota - raczej
    > do 10tyś

    Cytryna C3 - fajne autko do miasta

  • 26. Data: 2012-12-19 22:52:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 Dec 2012 19:16:00 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > małego, na 2 osoby, ale w miarę niezawodne. Najlepiej diesel. Wiem że to
    > dziwne kryterium wyboru, ale kierowca senior chce siedzieć wysoko.

    Suzuki Supercarry :D

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna