  • Data: 2012-12-15 23:35:25
    Temat: Re: Jakie małe autko, w którym wysoko się siedzi
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2012 16:29, Maciek pisze:
    > Prawda, ale to jest wtedy auto-nonsens. Jednym usprawiedliwieniem bardzo
    > niskiego komfortu i ciasnoty sa zaskakujaco dobre wlasnosci terenowe
    > Jimny'ego. Ale do tego oczywiscie potrzeba napedu na 4 buty.

    Jako autko miejskie na dojazdy do pracy po dziurawych objazdach i przy
    deficycie miejsc parkingowych jest całkiem z sensem. Samochodzik jest
    wąski, krótki i bajecznie zwrotny. Mowa była o pojeździe 2-osobowym -
    miejsca siedzące z tyłu są rzeczywiście słabe - ale z przodu nie ma co
    narzekać. Bagażnika w zasadzie nie ma (ja nie mam w ogóle, bo mieszka
    tam butla gazowa z zapasem paliwa na całe 200km :) ). W trasie
    zawieszenie jest męczące (nawet takie gumiate ,,liftowane''), fotele
    niewygodne i znośna prędkość przelotowa na autostradzie to bardziej 100
    niż 110 - raz na jakiś czas te 200km można się gdzieś wybrać. Za to
    niespecjalnie się trzeba przejmować dziurami urywającymi koła (byle nie
    atakować ich przy tych 110), brakiem nawierzchni, krawężnikiem gigantem
    czy też złymi warunkami pogodowymi typu kałuża połykająca samochody -
    czyli tymi zjawiskami, które się w naszym kraju spotka na co dzień. ;)
    Spalanie trochę odbiega od standardów
    małe-autko-miejskie-z-silnikiem-diesla ale coś za coś...

    S.