  • 11. Data: 2012-07-28 13:58:56
    Temat: Re: Jakie macie hobby?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Muszę Cię zmartwić - nierealne :-)
    > Jak już człowiek ma zajęcie inne od pracy zarobkowej, to brak tej
    > ostatniej tylko redukuje ilość wolnego czasu. Co może wydawać się
    > swojego rodzaju paradoksem i tematem na pracę doktorską.

    U wszystkich?

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 12. Data: 2012-07-28 16:00:32
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Ja bardzo lubię muzykę poważną, głównie klasyczną, ale także bardziej
    współczesną. Często bywam w Filharmonii Narodowej -- nie ma to jak słuchać
    na żywo. Fajne jest to, że konstrukcja instrumentów muzycznych się nie
    zmienia i muzyk żyjący 200 lat temu mógł być większym wirtuozem niż muzyk
    współczesny.

    Roman, pisałeś kiedyś, że lubisz oglądać jakieś programy w HD -- to jest
    jakieś Twoje zainteresowanie, czy może masz inne?

    R.

  • 13. Data: 2012-07-28 16:23:01
    Od: "Shorty" <m...@p...org>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam uprzejmie,
    >
    > Jakie macie hobby poza elektroniką?
    > Tak po prostu mnie ciekawi (myślę, że innych też to zainteresuje), co
    > elektronicy porabiają poza zajmowaniem się elektroniką.
    >
    > Robbo

    Modelarstwo, rower, żeglowanie (morza i oceany), szybownictwo, narty,
    zbieranie grzybów (bez konsupcji) oraz rzeczy DOBRE:
    - whisky
    - piwo
    - kobieta
    - książka

  • 14. Data: 2012-07-28 16:25:43
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-07-28 16:00, Robbo pisze:
> [...]
    > słuchać na żywo. Fajne jest to, że konstrukcja instrumentów muzycznych
    > się nie zmienia i muzyk żyjący 200 lat temu mógł być większym wirtuozem

    Ależ konstrukcja zmienia się, i to bardzo! Wystarczy posłuchać brzmienia
    kapeli grającej na starych instrumentach, dźwięk bardzo się różni.
    Biorąc pod uwagę postęp w technice nauki gry na instrumentach, szansa na
    to, że muzyk sprzed 200 lat byłby większym wirtuozem niż kształcony
    obecnie, jest bliska zeru. Posłuchaj starych nagrań Paderewskiego.

    A w kwestii hobby: lubię fotografię, uwielbiam muzykę (budują nam nową
    filharmonię, ale jakoś marnie to idzie. No i mamy Wratislavia Cantans,
    ale to już nie to, co było 30 lat temu :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 15. Data: 2012-07-28 17:26:56
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    "Shorty" <m...@p...org> wrote in message
    > Modelarstwo, rower, żeglowanie (morza i oceany), szybownictwo, narty,
    > zbieranie grzybów (bez konsupcji) oraz rzeczy DOBRE:
> [...]

    Yeti i inne SF są istotnie ciekawe.

  • 16. Data: 2012-07-28 19:14:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Butek pisze tak:

    > To ja, nieśmiało, pierwszy i nieco przewrotnie: to właśnie moje
    > hobby, zupełnie niezwiązane z zawodem (poza używaniem tejże) :)

    Mnie za to ciekawi jak radzicie sobie z elektroniką w domu. Tajna
    szafa? Tajny pokój na poddaszu? Ile na to poświęcacie czasu. Jak
    godzicie to hobby z obowiązkami w domu. Przecież elektronika to bardzo
    wciągające i czasochłonne zajęcie. Po za tym bałaganiarskie i
    niebezpieczne dla domowników normalsów.

    --
    Piotr

  • 17. Data: 2012-07-28 19:15:25
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 27 Jul 2012 23:28:07 +0200,
    Robbo <n...@g...com> screamed:
    > Jakie macie hobby poza elektroniką?
    > Tak po prostu mnie ciekawi (myślę, że innych też to zainteresuje), co
    > elektronicy porabiają poza zajmowaniem się elektroniką.

    W zasadzie tym (odrobinę poza elektroniką):
    https://picasaweb.google.com/111747918458749623126/C
    omputers

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 19:13:19 user up 13243 days, 7:08, 1 user, load average: 0.01, 0.38, 0.97 ]

    You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest.

  • 18. Data: 2012-07-28 19:49:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Robbo napisał:
    > Witam uprzejmie,
    >
    > Jakie macie hobby poza elektroniką?
    > Tak po prostu mnie ciekawi (myślę, że innych też to zainteresuje), co
    > elektronicy porabiają poza zajmowaniem się elektroniką.

    Piszemy programy :)

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 19. Data: 2012-07-28 19:53:04
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik PiteR napisał:

    > grzebię w starych samochodach (swoich i cudzych ;)

    Ale masz zgodę właścicieli? :)

  • 20. Data: 2012-07-28 20:41:40
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > A w kwestii hobby: lubię fotografię, uwielbiam muzykę (budują nam nową
    > filharmonię, ale jakoś marnie to idzie. No i mamy Wratislavia Cantans, ale
    > to już nie to, co było 30 lat temu :-)

    W prezencie ode mnie: http://www.youtube.com/watch?v=RKVU6TzM8gg

    R.