  • 31. Data: 2012-11-16 19:40:36
    Temat: Re: Jakie losy Blu-ray w pecetach?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Latet" napisał:

    > Ktoś pamięta ile litrów benzyny można było kupić za 2000 zł w 1999 r.?

    Mniej więcej dwa razy tyle, co teraz. To tyle, jeśli chodzi o oficjalne
    wskaźniki inflacji. Bo przecież parowozy... wróć... komputry tanieją.
    Naprawdę.

    JoteR

  • 32. Data: 2012-11-16 20:01:06
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.11.2012 19:29, Latet pisze:

    > Ktoś pamięta ile litrów benzyny można było kupić za 2000 zł w 1999 r.?

    Benzyny nie pamiętam, ale pamiętam że w 2000r w wakacje LPG na podlasiu
    kosztował 68gr/l, w Warszawie 99gr/l zaś w Lublinie - między 1.2 a 1.4zł/l.

    To było świeżo po podwyżce cen gazu, rok wcześniej było ok. 1.5raza taniej.

    Benzyna kosztowała około 2x tyle co LPG (po podwyżce).

    p. m.

  • 33. Data: 2012-11-16 20:44:32
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-11-16 18:39, JoteR pisze:

    > Zwłaszcza na stacji benzynowej ;->

    najtansze paliwo w ostatnich 20 latach, liczac sile nabywcza bylo w 2008
    roku. Diesel kosztowal cos kolo 3,5 (no ale wtedy dolar byl ponizej 2
    zł) wiec zalozenie ze po 2000 roku bylo juz w tym temacie tylko gorzej
    jest bledne.

    --
    the_foe

  • 34. Data: 2012-11-16 21:56:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko zależy. Pewnie, że ogólnie to lepiej na TV, ale mam taki układ
    > mieszkania, że jeśli chciałbym oglądać TV z bliska, to musiałbym siedzieć
    > na twardym stołku albo na podłodze. A przed monitorem siedzę sobie na
    > wygodnym fotelu, w takiej odległości, w jakiej chcę.

    > Najwyraźniej nie miałeś na uszach dobrych słuchawek. Ja akurat mam dobrze,
    > za to kolumny bardzo przeciętne, plus przeciwwskazania w domu do
    > puszczania ich głośno.

    Kolumny piec razy drozsze od sluchawek nie dorownuja im (naturalnie poza
    sila basu, ktora de facto odbiera sie calym cialem)

  • 35. Data: 2012-11-16 23:29:11
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Kolumny piec razy drozsze od sluchawek nie dorownuja im (naturalnie poza
    > sila basu, ktora de facto odbiera sie calym cialem)

    Ogólnie rzecz biorąc co kto lubi. Ja np. nie lubie miec nic na uszach,
    na glowie, nawet bezprzewodowych. Z kolei sasiedzi nie podzielają tego,
    ze nie lubie sluchawek. A mam, wypasione takie, drozsze od... nie wiem
    czego ;) Uzywam sporadycznie i srednio mi sie na nich slucha. Choc
    jakosc maja dobra. na 5+ ;)

  • 36. Data: 2012-11-17 15:17:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ;) Uzywam sporadycznie i srednio mi sie na nich slucha. Choc jakosc maja

    Mem sennheisery z najwyzszej polki i tez rzadko uzywam, ale jakosc dzwieku
    jest nieporownywalna z kolumnami.