  • 31. Data: 2010-08-31 08:06:29
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AL

    > A autko mile, pakowne jak malo ktore (chodzi tez o mozliwosc latwej
    > aranzacji konfiguracji foteli wewnatrz).

    Problem w tym, że wygląda jak jajo na kołach. Ogólnie nie czuje potrzeby
    imponowaniu komukolwiek autem, ale w tym czułbym się trochę jak
    kretyn. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 32. Data: 2010-08-31 08:15:26
    Od: AL <a...@s...tam>

    to pisze:
    > begin AL

    > Problem w tym, że wygląda jak jajo na kołach.

    za to jest ponadczasowe i rozpoznawalne zawsze i wszedzie
    - a za pare lat bedzie byc moze kultowe (bo tylko takie maja szanse)
    ;)

    > Ogólnie nie czuje potrzeby
    > imponowaniu komukolwiek autem, ale w tym czułbym się trochę jak
    > kretyn. ;-)

    jak kretyn czulbym sie w mazdzie mx5, lanci ypslion, mazdzie 323, VW
    newbeetlu, fiacie 500 (czyli autkach strikte kobiecych)

    Ty lubisz octavie, a ktos inny lubi sie wyroznic
    :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 33. Data: 2010-08-31 08:29:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AL

    > za to jest ponadczasowe i rozpoznawalne zawsze i wszedzie - a za pare
    > lat bedzie byc moze kultowe (bo tylko takie maja szanse) ;)

    http://images.clickedit.co.uk/2587/CAR_ID_30_1.JPG

    Ponadczasowe? Kultowe? Proszę Cię...

    > jak kretyn czulbym sie w mazdzie mx5, lanci ypslion, mazdzie 323, VW
    > newbeetlu, fiacie 500 (czyli autkach strikte kobiecych)

    Dla mnie Xsara Picasso to właśnie auto typowo kobiece. Tylko nie dla
    zgrabnej 25-latki, ale dla 40-letnie stukilowego muflona z czworgiem
    umorusanych bitą śmietaną dzieci.

    > Ty lubisz octavie

    Ja lubię Octavie? Dlaczego tak sądzisz?

    > a ktos inny lubi sie wyroznic :-P

    Wyróżnić się można Alfą czy BMW, a nie francuskim jajolotem... ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 34. Data: 2010-08-31 08:33:54
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik " poszukujacy" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > akceptowalnych
    > kosztach eksploatacji - do tej pory to tylko przeglady, pali 4-7 l/100
    > ropy,
    > opony male = tanie - mysle, ze sie nie da polaczyc marzen z
    > rzeczywistoscia,
    > "bo tak to tylko w erze".
    >
    > no ale proznosc ludzka nie zna granic co w zamian rownie bezawaryjnego i
    > taniego w eksploatacji
    >
    > jakies propozycje, VW odrzucamy na wstepie mialem od nowosci, dziekuje
    > postoje
    > ;) NO WAY - a ze nie stac mnie na nowy - gwarancja - to tym bardziej ilosc

    A ja powiem Ci, że naprawdę kupiłbym sobie Passata 1.9 TDI. Ciężko będzie Ci
    znaleźć większe kombi, przy czym równie ciężko będzie znaleźć auto, które
    jest tak proste konstrukcyjnie i naprawdę przysparzające niewielu problemów
    (jest zaledwie kilka typowych usterek, które serwisy nieautoryzowane
    potrafią za rozsądne pieniądze usunąć). W porównaniu z Laguną to nawet chyba
    nie ma o czym pisać, bo zarówno prowadzenie Passata jest lepsze (relatywnie
    dla mnie, a lubię sobie dość szybko pojeździć), więcej miejsca w środku, a
    pod kątem awaryjności pozostałoby chyba tylko spuścić zasłonę milczenia.
    Jedyne, co w tym samochodzie trzeba zrobić - podnieść moc z fabrycznych 105
    KM na jakieś 125-135, wtedy zaczyna normalnie przyspieszać :)

    Jurand.

  • 35. Data: 2010-08-31 08:35:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Nie opowiadaj bajek, wszystkie HDI mają pasek rozrządu.
    >
    > Oprócz tego w jego preferencjach rocznikowych 90 KM to będzie już 1.6 HDi
    > 90 - ideał jeżeli chodzi o spalanie, a raczej jego brak* ale ma już
    > dwumasę
    > i może mieć FAP. Co nie znaczy, że zaraz sie trzeba tego bać, choć pewnie
    > zaraz zlecą się geniusze co zaczną opowiadać bajki o konieczności wymiany
    > filtra bo się psuje.
    >
    > * - 1.6 HDi 90 KM ma (a przynejmniej jeszcze bardzo niedawno miał) rekord
    > świata spalania auta seryjnego - 3.13 litra na odcinku prawie 15 tysięcy
> [...]

    No i co z tego, skoro silnik ten jest mułem nie z tej ziemi (szczególnie jak
    weźmiesz pod uwagę, że mowa o jeździe DUŻYM autem w konfiguracji 2+2) i żeby
    nadać pojazdowi sensownej dynamiki trzeba dusić pedał gazu non stop do
    ziemi, co owocuje spalaniem średnim ponad 2x wyższym, niż to, które
    podajesz. Co więcej - silnik 2.0 HDI 136/140 KM zadowala się średnio litrem
    paliwa na 100 km więcej, oferując o niebo lepszą dynamikę.

    Jurand.

  • 36. Data: 2010-08-31 08:43:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    to pisze:
    > begin AL

    > http://images.clickedit.co.uk/2587/CAR_ID_30_1.JPG
    >
    > Ponadczasowe? Kultowe? Proszę Cię...

    a przyklad 2CV?
    - tez uwazany za najbrzydsze auto - 20 lat po zakonczeniu produkcji a
    wciaz organizowane sa zloty, rajdy (w tym 24godzinny w UK - angoli, co
    auta francuskie maja w d... podobno)

    > Dla mnie Xsara Picasso to właśnie auto typowo kobiece. Tylko nie dla
    > zgrabnej 25-latki, ale dla 40-letnie stukilowego muflona z czworgiem
    > umorusanych bitą śmietaną dzieci.

    ta sylwetka zawsze bedzue budzila kontrowersje.
    Inni ja kochaja, inni nienawidza - fakt, faktem, ze nikt nie zostaje
    obojetny

    > Ja lubię Octavie? Dlaczego tak sądzisz?

    > Wyróżnić się można Alfą czy BMW, a nie francuskim jajolotem... ;)

    to jeszcze zalezy jaka Alfa (bo MiTo bym nie jezdzil nawet gdyby mi ja
    ktos podarowal)
    no a z tym BMW to przesadziles (moze procz paru modeli ale nie calej
    marki) :)

    Gdybys powiedzial dowolny AstonMartin, Jaguar, Maserati, F.Mustang,
    m.RX8, ... - to jest klasyka.

    no tak, ale odbiegamy od tematu watku - zaden z w/w nie nadaje sie na
    auto rodzinne :-D

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 37. Data: 2010-08-31 08:49:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jurand pisze:

> [...]
    > to, które podajesz. Co więcej - silnik 2.0 HDI 136/140 KM zadowala się
    > średnio litrem paliwa na 100 km więcej, oferując o niebo lepszą dynamikę.

    zgadza sie,
    ale on nie jest dostepny we wszystkich modelach zdaje sie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 38. Data: 2010-08-31 09:43:43
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Gabriel 'wilk' pisze:

    > A moze warto sie zastanowic nad Renault Grand Scenic'kiem lub Fordem
    > C/S-Max'em?

    To ja pójdę za ciosem - T5 ;)

    A tak poważniej, może Croma, może Carens?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 39. Data: 2010-08-31 09:48:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-08-30 15:45, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > nowe Berlingo ma zawieszenie takie jak C4 Picasso i przód Grand Picasso (bo
    > GP ma z tyłu pneumatykę)

    Czyżbyś chciał przez to napisać, że problem tłuczenia nie występuje? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 40. Data: 2010-08-31 09:53:37
    Od: "Iglo" <f...@g...pl>

    > Wybór między kiłą a cholerą.
    > Czegoś normalnego już kupić nie idzie?
    > Sąsiada ostatnio namówiłem na Ceeda SW, wybierał między Octavią, Laguną i
    > Mondeo. ;-)

    Daj spokoj z tym ceedem, robisz z niego odpowiedź na wszystkie potrzeby ,jak
    vw golf na każdej wsi, mały do miasta piszesz ceed, rodzina 2+2 piszesz ceed.
    Nie jest to zle auto i wiadomo ze kazda sroka swoj ogonek chwali ,ale nieraz
    mam wrazenie ze w Kia pracujesz.. W auto typu grand scenic dla rodziny to
    zadna "kila" uwierz mi. Kiłą jest "skórzana' kierownica w ceed mojego szwagra
    (ja go namówiłem na to auto niestety) która po 2 latach i 17 tysiącach
    przebiegu ma przetarcia do płótna na szwach a deska trzeszczy jak w moim
    poprzednim renault twingo po 2 dzwonach. Fakt, auto bezawaryjne, ale za 60kzł..
    A żeby nie było OT zupełnie.
    Ja za parę miesięcy będę w podobnej sytuacji (2+2) i Lagunę II kombi (o dziwo
    bezawaryjną) będę na coś zamieniał, podoba mi się Espace, ale ostatnio znajomy
    kupił c4 picasso i jest świetne. Gdybym miał mniej kasy to zdecydowanie
    Picasso 1 generacji.