eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie jest ograniczenie prędkosći na autostradzie A9 w tunelu gdzie rozbł się autobus z dziećmiRe: Jakie jest ograniczenie prędkosći na autostradzie A9 w tunelu gdzie rozbł się autobus z dziećmi
  • Data: 2012-03-16 20:12:05
    Temat: Re: Jakie jest ograniczenie prędkosći na autostradzie A9 w tunelu gdzie rozbł się autobus z dziećmi
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-16 11:58, ojciec pisze:
    > Jakie jest ograniczenie prędkości na autostradzie A9 w tunelu gdzie
    > rozbił się autobus z dziećmi?
    > W tv mówią że 100 km/h tu jest napisane że 60km/h
    Tam jest tzw. sygnalizacja aktywna. Znaki są świetlne i wyswietlają
    ograniczenie prędkości zależne od aktualnej sytuacji na drodze.
    Nie ma co szukać, jakie tam jest ograniczenie, bo to nie jest wymalowana
    blacha. Mogło być zarówno 60, jak i 100 km/h. Tamtejsze tunele często
    pozwalają jeździć 100 km/h. Jak było w danej sytuacji - nie wiem, ale
    policja szwajcarska podaje, że kierowca z nieznanych przyczyn zjechał w
    bok. Zarówno czasy odpoczynków, jak i ograniczenia prędkości były przez
    kierowcę tego autobusu przestrzegane.
    Jacek