  • 21. Data: 2005-07-15 10:50:52
    Temat: Re: Jakie ceny w GTS/Exatel?
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    my tu gadugadu
    a nikt nie powiedział jeszcze mi,
    ile za 10 Mbit mozna wynegocjowac (wlasne podejscie do wezla operatora)

    --
    pozdros
    icek

  • 22. Data: 2005-07-15 12:20:17
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <db84ee$30p$1@atlantis.news.tpi.pl> icek napisał(a):
    > my tu gadugadu
    > a nikt nie powiedział jeszcze mi,
    > ile za 10 Mbit mozna wynegocjowac (wlasne podejscie do wezla operatora)

    Różnie, zależy jak zgadasz się z operatorem.
    Mogą np. zejść z opłaty instalacyjnej, mogą dać niższą cenę za MBit.
    Dodatkowo zależy co od nich chesz wziąść z TPN(i)etem czy bez, gdyż tutaj ceny
    będą się drastycznie różnić. W zależności od operatora dostęp z TPN(i)etem i jego
    ilością może być od 2x - 1,5x razy większy niż bez AS5617.

    AFAIK z Exatela można mieć 10 MBit < 5kPLN

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 23. Data: 2005-07-15 12:30:50
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > a nikt nie powiedział jeszcze mi,
    > ile za 10 Mbit mozna wynegocjowac (wlasne podejscie do wezla operatora)

    Jak zejdziesz do 5tys to bedzie bardzo dobrze (a jest to realne).
    Wszystko ponizej 6tys bedzie niezla oferta.
    Jezeli pogodzisz sie z tepsa obcieta do 20% mozesz zejsc do 4500zl a moze
    nawet nizej.
    Bez tepsy mozesz liczyc na oferte rzedu 3tys.

    Oczywiscie ceny przy zalozeniu, ze sam dochodzisz do punktu styku z
    operatorem. Jezeli nie to musisz doliczyc 50-100zl za 1Mbps za radio lub
    swiatlowod a przy szczegolnie kosztownej instalacji nie obedzie sie bez
    lojalki na 12 lub 24 miesiace.

    Nie mam tu na mysli konkretnego operatora - te granice dotycza wszystkich
    akceptowalnych: GTS, ATM, Netia itp.
    Mozna kupic taniej w ProFuturo lub Crowley'u.

    Nie wiem jak jest w Exatleu i TKT ale przypuszczam, ze podobnie.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 24. Data: 2005-07-15 12:46:03
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    icek wrote:
    > my tu gadugadu
    > a nikt nie powiedział jeszcze mi,
    > ile za 10 Mbit mozna wynegocjowac (wlasne podejscie do wezla operatora)

    Adam ci odpisał.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 25. Data: 2005-07-15 13:33:18
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Adam Wołk-Jankowski napisał(a):

> [...]
    > nawet nizej.
    > Bez tepsy mozesz liczyc na oferte rzedu 3tys.
    kumam

> [...]
    > operatorem. Jezeli nie to musisz doliczyc 50-100zl za 1Mbps za radio lub
    > swiatlowod a przy szczegolnie kosztownej instalacji nie obedzie sie bez
    qrde
    sam dochode do wezla operatora, który ma same światłowody w moim city
    zero urzadzen i dlatego chce lojalke, na lojalke of corz przystac nie chce

> [...]
    > Mozna kupic taniej w ProFuturo lub Crowley'u.
    >
    > Nie wiem jak jest w Exatleu i TKT ale przypuszczam, ze podobnie.

    a kupuje ktos w ogóle łącza od Dialogu, łącza wieksze niz 2 Mbit (za
    wyjątkiem e-wro) jak się to sprawuje w ogóle?

    --
    pozdros
    icek

  • 26. Data: 2005-07-15 15:20:20
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <db8duv$gjo$1@atlantis.news.tpi.pl> icek napisał(a):

    > a kupuje ktos w ogóle łącza od Dialogu, łącza wieksze niz 2 Mbit (za
    > wyjątkiem e-wro) jak się to sprawuje w ogóle?

    Dialog w temacie cen rynkowych na grubsze rury z internetem jest daaaaaleko
    za murzynami i dodatkowo najchętnie pchali by wszystko po 2Mb/s HDSLach.

    TP

  • 27. Data: 2005-07-15 16:29:19
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Na Pięknej, gdzie www.wix.net.pl i centrale miejskie i stykowe TP<->GSMy.

    --

    Rico - antylepperyzm i antyradiomaryjność gwarantowane.
    "Majątek należy prywatyzować poprzez powszechne uwłaszczenie,

  • 28. Data: 2005-07-15 16:42:22
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Dialog w temacie cen rynkowych na grubsze rury z internetem jest daaaaaleko
    > za murzynami i dodatkowo najchętnie pchali by wszystko po 2Mb/s HDSLach.
    >
    > TP
    nom, oficjalna cena to jak za kilka MB a to tylko dwójka :)
    czekam na propozycje od nich ;)
    na rozsądek nie liczę ;)

    --
    pozdros
    icek

  • 29. Data: 2005-07-15 18:18:48
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <4...@n...home.net.pl> Ryszard Rączkowski napisał(a):

    > Na Pięknej, gdzie www.wix.net.pl i centrale miejskie i stykowe TP<->GSMy.

    Jak mówił handlowiec TPSA, na Pańskiej można mieć usługę FR/ATM po UTP :)

  • 30. Data: 2005-07-15 18:19:41
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał:
    >
    > Na Pięknej, gdzie www.wix.net.pl i centrale miejskie i stykowe TP<->GSMy.

    Jaka to różnica, czy to Nowogrodzka[2] czy inna Piękna[1]? Światło w innych
    lokalizacjach nie zwalnia, tylko świeci tak samo.

    [1] i [2] Punkty styku atmana<>tpnet.

    --
    [ ŁT ]