  • 1. Data: 2013-03-10 10:26:04
    Temat: Jakie całoroczne 16?
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Zimówki mi się kończą, jak się zrobi ciepło, to pewnie w okolicach maja je
    dodrę do końca. Tym razem chcę kupić caloroczne, tej zimy przejechałem może
    ze 2kkm, nie mam ciśnień żeby gdzieś jeździć jaka napada, kiedyś miałem
    całoroczne, wprawdzie na mniejszym samochodzie, ale się super sprawdziły. W
    oko wpały mi na razie Vredestein Quatrac 3, za niecałe 400zł sztuka, macie
    jakieś inne propozycje, sprawdzone opony? Zależy mi na niedużej głośności i
    dlugowieczności.
    Pozdrawiam, Maciej.

  • 2. Data: 2013-03-11 10:34:00
    Temat: Re: Jakie całoroczne 16?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś inne propozycje, sprawdzone opony? Zależy mi na niedużej głośności

    U mnie sprawdzały się dunlop 4 all seasons. Rozmiar 205/55/r16. Auto - Golf
    4. Miałem je na tylnej osi - zimą bez efektów typu uślizgi w zakrętach, a
    latem nie znikały w oczach i też bez uslizgów. Ale chyba już nie ma ich
    nowych. Maja teraz all seasons m2.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-03-11 11:27:41
    Od: "TS" <f...@d...com>

> [...]
    > jakieś inne propozycje, sprawdzone opony? Zależy mi na niedużej głośności

    Posiadam te opony Vredestein Quatrac 3, ale 15stki. Na
    sniegu/blocie/mokrym/suchym sa idealne. Ale mam je pol roku i zrobilem moze
    z 10kkm, wiec opony jak nowe. Auto idzie jak po szynach w/w wymienionych
    warunkach. Polecam.

  • 4. Data: 2013-03-11 11:51:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Mar 2013 10:26:04 +0100 osobnik zwany Iglo napisał:

> [...]
    > za niecałe 400zł sztuka, macie jakieś inne propozycje, sprawdzone opony?
    > Zależy mi na niedużej głośności i dlugowieczności.

    nie wiem jak nowe qautracki ale na 1 przejechałem kilkadziesiąt tysięcy
    duzym amerykańcem w różnych warunkach również po górach, nieodśnieżanych
    drogach itp. były rewelacyjne

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-03-11 12:23:21
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Sunday, March 10, 2013 10:26:04 AM UTC+1, Iglo wrote:
    > oko wpały mi na razie Vredestein Quatrac 3, za niecałe 400zł sztuka, macie
    > jakieś inne propozycje, sprawdzone opony?

    Dobrze Ci wpadly - quatrac 3 jest naprawde OK. Mozesz jezcze sprawdzic GY Vector
    4seasons
    --
    Dman-666

  • 6. Data: 2013-03-11 12:34:23
    Od: tá´Ź

    Iglo wrote:

> [...]
    > za niecałe 400zł sztuka, macie jakieś inne propozycje, sprawdzone opony?
    > Zależy mi na niedużej głośności i dlugowieczności.

    Ja mam GY 4seasons w aucie miejskim (Octavia) i do normalnej jazdy są ok.
    Oczywiście są trochę gorsze niż letnie latem i niż zimowe zimą, ale brak
    konieczności wizyt u gumiarza dwa razy w roku rekompensuje te wady. Poza
    tym są bardzo dobre w okresach przejściowych (wiosna/jesień).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-03-11 12:36:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >macie
    >jakieś inne propozycje, sprawdzone opony? Zależy mi na niedużej

    Ja tam polecam Debica Navigator, nawet 2, ale one to raczej uzyteczne
    nawet jak napada niz ciche i trwale.

    J.

  • 8. Data: 2013-03-11 12:52:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 12:36, J.F pisze:
    (...)
    > Ja tam polecam Debica Navigator, nawet 2, ale one to raczej uzyteczne
    > nawet jak napada niz ciche i trwale.

    Daj jakąś linke do takich opon.