    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jakie całoroczne 16?
    Date: Sun, 10 Mar 2013 10:26:04 +0100

    Zimówki mi się kończą, jak się zrobi ciepło, to pewnie w okolicach maja je
    dodrę do końca. Tym razem chcę kupić caloroczne, tej zimy przejechałem może
    ze 2kkm, nie mam ciśnień żeby gdzieś jeździć jaka napada, kiedyś miałem
    całoroczne, wprawdzie na mniejszym samochodzie, ale się super sprawdziły. W
    oko wpały mi na razie Vredestein Quatrac 3, za niecałe 400zł sztuka, macie
    jakieś inne propozycje, sprawdzone opony? Zależy mi na niedużej głośności i
    dlugowieczności.
    Pozdrawiam, Maciej.