  • 1. Data: 2011-11-13 12:08:48
    Temat: Jakie były "normalne" ceny HDD przed kryzysem? :)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Np. 1TB 3,5"? Bo nie śledziłem, a teraz nie wiem, kiedy będzie już na tyle
    normalnie, żeby można było kupić. :)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2011-11-13 12:11:47
    Temat: Re: Jakie były "normalne" ceny HDD przed kryzysem? :)
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Np. 1TB 3,5"? Bo nie śledziłem, a teraz nie wiem, kiedy będzie już na tyle
    > normalnie, żeby można było kupić. :)

    Za Samsunga 2 TB we wrześniu 2011 zapłaciłem 230 zł + vat.

    latet

  • 3. Data: 2011-11-13 12:57:55
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Za Samsunga 2 TB we wrześniu 2011 zapłaciłem 230 zł + vat.

    Ja za Samsunga 2TB we wrześniu 2011 płaciłem 238zł z VAT.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-11-13 13:16:42
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Np. 1TB 3,5"? Bo nie śledziłem, a teraz nie wiem, kiedy będzie już na
    > tyle
    > normalnie, żeby można było kupić. :)

    w Proline ZTCP WD Green 1TB kosztował około 180-190 zł

  • 5. Data: 2011-11-13 13:25:30
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > w Proline ZTCP WD Green 1TB kosztował około 180-190 zł

    A teraz 1 TB WD Green kosztuje około 480 zł...

    Nie śledzę, więc spytam, czy te nowe, chore ceny nadal rosną, stoją, czy może
    już coś drgnęły w dół?

    latet

  • 6. Data: 2011-11-13 13:49:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    http://www.skapiec.pl/wykrespopup.php?compid=838498

  • 7. Data: 2011-11-13 14:41:57
    Od: Rafal <r...@l...pl>

    On 2011-11-13 14:25, Latet wrote:

    > A teraz 1 TB WD Green kosztuje około 480 zł...
    >
    > Nie śledzę, więc spytam, czy te nowe, chore ceny nadal rosną, stoją, czy
    > może już coś drgnęły w dół?

    Nie liczyłbym na to, by przed swietami mocno spadly, producenci nie
    zarzuca w tak krotkim okresie rynku, a posrednicy (np. dystrybutorzy)
    wykupili praktycznie wszystko i spekuluja. Na swieta ruch bedzie kilka
    razy wiekszy, wiec zamiast zarabiac 3$ na dysku, lepiej trzymac i
    zarobic 50-150$. Nawet przy 10x mniejszej (a tak nie bedzie) sprzedazy
    ilosciowej zysk bedzie sporo wiekszy.

    Oczywiscie zgaduje, ale komercyjne swieta zaczynaja sie pod koniec
    listopada, np. mikolaj. wiec czasu malo.

  • 8. Data: 2011-11-13 15:20:40
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    .
    > Np. 1TB 3,5"? Bo nie śledziłem, a teraz nie wiem, kiedy będzie już na tyle
    > normalnie, żeby można było kupić. :)

    Jeszcze kilka dni temu w Auchan 1TB Seagate Barracuda 7200.12 za 230zł, ale
    ostatnią sztukę wziełem.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-11-14 00:35:48
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Irokez"

    > ale ostatnią sztukę wziełem.

    Jeśli wziełeś, to znaczy że ostatnia ciągle jest do wzięcia;)

    --
    LP

  • 10. Data: 2011-11-14 16:24:47
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-11-13 13:08, Samotnik pisze:

    > Np. 1TB 3,5"? Bo nie śledziłem, a teraz nie wiem, kiedy będzie już na tyle
    > normalnie, żeby można było kupić. :)

    W czerwcu kupilem 2TB Samsunga za 260zl brutto.