  • 11. Data: 2013-04-20 22:51:05
    Temat: Re: Jakie auto taki fach - BMW
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 4/20/2013 9:06 PM, _Michał wrote:

    > hmmm... 21 to chyba jadę pojeździć na rowerze :)
    > jeszcze 5 listewek mi zostało
    > ale obok stoi sobie renault safrane i nikt go nie na szczęście tyka :)
    >
    > tak mnie Kusi jakiś Vel Satis 3.5 albo Citroen C6 (z silnikiem z
    > safrane) będzie spokój, bo się w zasadzie pierwszy raz spotykam
    > z takimi dziwactwami (za o do środka się wejść nie da, bo szyby
    > pancerne - ale vel satis initiale też ma takie na 1cm).

    auto stoi, ale już mało można z niego kraść

    hmmm..... o benzyna jest tam najcenniejsza bo chyba ponad
    95l tam wchodzi... czyli jak się w dobry moment trafi to
    "pinć stów jest".

    ooo, albo felgi - jak kupiłem wymieniłem śrubki na zwykłe
    http://oi45.tinypic.com/2w2hf1h.jpg

    takie coś jest warte ponad 50pln ?

  • 12. Data: 2013-04-21 07:53:05
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-20 22:51, _Michał pisze:
    > ooo, albo felgi - jak kupiłem wymieniłem śrubki na zwykłe
    > http://oi45.tinypic.com/2w2hf1h.jpg
    >
    > takie coś jest warte ponad 50pln ?

    no pewnie, ja stalówki za 50zł/szt. kupiłem.

    Lukasz

  • 13. Data: 2013-04-21 08:23:53
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-20 20:19, Iglo pisze:
> [...]

    w moim przypadku - pijany małolat mający w dupie wszystko. Ukradł
    lusterko, zaniósł gdzieś i po chwili wrócił do kolegów na ławeczkę pić
    piwo, nawet nie zainteresował się stojącym po drugiej stronie ulicy
    gościem w samych slipkach (bo akurat miałem się kłaść, chyba ok. 1:00),
    w jednej ręce z półmetrowym wiertłem, w drugiej z telefonem przy uchu...
    Byli też fachowcy - wieczorem (zwykle w porze deszczowej) przejście
    wzdłuż aut i sprawdzanie w którym coś cennego. Następnie gasła latarnia
    (wykręcali bezpiecznik) i pojawiali się między 2:00 a 4:30 (najczęściej
    w największą ulewę). Taki to w 5 sekund od wybicia szyby odbiegał od
    auta z radiem, w międzyczasie sprawdzając czy w schowku jest panel...

    Lukasz

  • 14. Data: 2013-05-01 16:31:31
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > sekund od wybicia szyby odbiegał od auta z radiem, w międzyczasie
    > sprawdzając czy w schowku jest panel...

    moj schowek jest na kluczyk, w znanym aucie, znanej marki, nowy model ten sam
    schowek juz na kluczyk NIE jest. Plastik fantastic ale zawsze zamek :)
    Widac nowoczesnie, bez barier...

  • 15. Data: 2013-05-01 19:59:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 May 2013 16:31:31 +0200, forestdumb napisał(a):

    > moj schowek jest na kluczyk, w znanym aucie, znanej marki, nowy model ten sam
    > schowek juz na kluczyk NIE jest. Plastik fantastic ale zawsze zamek :)
    > Widac nowoczesnie, bez barier...

    Ciekawe ile ten zamek wytrzymuje - dwie sekundy srubokreta ?

    A potem - ukradli mape za 20zl, ale szkod narobili na 200.

    J.