  • 1. Data: 2013-04-19 22:49:25
    Temat: Jakie auto taki fach - BMW
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    eh.....

    ręce opadają

    kupiłem jakiś czas temu BMW7 E38 v12 GPS DSC prawie klasyk...

    Jakieś kradzieje po raz >> TRZECI << się kręcili obok auta
    i ukradli następne rzeczy, w ciągu kilku mieś już znikło:

    -listewka chromowana
    -4 czujniki parkowania (tylko tył, przód zostawili)
    -wkładki lusterek

    a przedwczoraj....

    -lusterka w całości !!! z taczki E38 !!! kable tylko wystają!
    Czy ktoś ma pojęcie o co chodzi ? obok zazwyczaj stoi reno,
    fiat panda i hyundai - ja przestałem to łapać ?

  • 2. Data: 2013-04-19 23:23:28
    Temat: Re: Jakie auto taki fach - BMW
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-19 22:49, _Michał pisze:

> [...]
    > Czy ktoś ma pojęcie o co chodzi ? obok zazwyczaj stoi reno,
    > fiat panda i hyundai - ja przestałem to łapać ?

    w BMW listewki odpadają, czujniki przestają działać a lusterka przestają
    grzać, w reno i fiacie takie przypadki nie mają miejsca toteż nie są
    towary szczególnie poszukiwane na rynku.

  • 3. Data: 2013-04-19 23:30:28
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "_Michał" <m...@g...pl> wrote in message

    > Czy ktoś ma pojęcie o co chodzi ?

    Taki kraj... :-(

  • 4. Data: 2013-04-20 10:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > w BMW listewki odpadają, czujniki przestają działać a lusterka przestają
    > grzać, w reno i fiacie takie przypadki nie mają miejsca toteż nie są
    > towary szczególnie poszukiwane na rynku.

    Albo właściciele BMW kupuja samochdy na jakie ich nie stać i potem są duzo
    bardziej sklonni kupowac "tansze" czesci niewiadomego pochodzenia.
    A ze w konsekwencji kupuja własne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 5. Data: 2013-04-20 13:33:52
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 22:49:25 +0200, _Michał napisał(a):

> [...]
    > Czy ktoś ma pojęcie o co chodzi ? obok zazwyczaj stoi reno,
    > fiat panda i hyundai - ja przestałem to łapać ?

    Z Renault Laguny II ukradli listwę ozdobną zderzaka, dekielki alufelg, w
    czasie próby kradzieży spryskiwaczy xenonów pogoniłem. Małolaty znalazły
    sposób na zarobek. Choć z Renault Twingo nie ginęło nic, ale to niszowe
    auto i zupełny już oldskool..

  • 6. Data: 2013-04-20 19:23:05
    Od: _Michał <m...@g...pl>

> [...]
    > czasie próby kradzieży spryskiwaczy xenonów pogoniłem. Małolaty znalazły
    > sposób na zarobek. Choć z Renault Twingo nie ginęło nic, ale to niszowe

    Oo! widziałeś ich na własne oczy ?

    jak taki kradziej części samochodowych zewnętrznych wygląda ?
    taki profil społeczno psychologiczny :)

  • 7. Data: 2013-04-20 19:51:23
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    wiadomości news:20042013.28F1CA42@budzik61.poznan.pl...

    > Albo właściciele BMW kupuja samochdy na jakie ich nie stać i potem są duzo
    > bardziej sklonni kupowac "tansze" czesci niewiadomego pochodzenia.
    > A ze w konsekwencji kupuja własne...

    Nadal wracamy do problemu awaryjności. Gdyby się nie psuło, to by nie trzeba
    było wymieniać nawet w tych tańszych okazyjnych samochodach.

    Marek

  • 8. Data: 2013-04-20 20:04:07
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 4/20/2013 7:51 PM, 4CX250 wrote:
    > U?ytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa? w
    > wiadomo?ci news:20042013.28F1CA42@budzik61.poznan.pl...

    > Nadal wracamy do problemu awaryjno?ci. Gdyby sie nie psu?o, to by nie trzeba
    > by?o wymieniaae nawet w tych tanszych okazyjnych samochodach.

    Mi się wydawało ze francuskie safrane (zależy od modelu) trochę
    lepiej było wykonane od bmw e38, ale części to się zdecydowanie
    bardziej psuły we francuskich :)

  • 9. Data: 2013-04-20 20:19:16
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 19:23:05 +0200, _Michał napisał(a):

    > jak taki kradziej części samochodowych zewnętrznych wygląda ?
    > taki profil społeczno psychologiczny :)

    W zeszłym roku, bodajrze czerwiec, wyszedłem koło 21 z psem, mijam po
    trasie spaceru moje zaparkowane złomy i na wjeździe do uliczki sobaczyłem
    audi a3 z jakimiś dresami wcinającymi makfrytki. Minąłem samochód,
    odszedłem na jakieś 70m, obejrzałem się i widzę jak rzeczone a3 podjeżdża
    pod Lagunę, wychodzi typ ze śrubokrętem i przystępuje do podważania
    spryskiwaczy. Krzyknąłem "ty #$%^&" i zacząłem biec w jego kierunku.
    Wskoczył do A3 i w chmurze piarda z tdi odjechali z piskiem. Dokładnie
    tydzień wcześniej zrobili mi w tym miejscu dekielki z alufelg. Podejrzewam,
    że ta sama ekipa. Listwę ozdobną zderzaka straciłem na podziemnym parkingu
    marketu (Warszawa Gocław). Do tego próbowali mi dziabnąć wycieraczki
    "banany" ale w Lagunie II nie da się podnieść ramion do góry i tylko
    zaczepy połamali partacze.
    Teraz kupując jakiekolwiek używane części szukam z anglika i proszę o
    wysłanie zdjęcia samochodu z którego będą demontowane. Wiem, że to w
    zasadzie żadna gwarancja ale wybieram duże szroty i jakaś szansa, że to nie
    złodzieje uliczni jest.

  • 10. Data: 2013-04-20 21:06:02
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 4/20/2013 8:19 PM, Iglo wrote:

> [...]
    > wysłanie zdjęcia samochodu z którego będą demontowane. Wiem, że to w
    > zasadzie żadna gwarancja ale wybieram duże szroty i jakaś szansa, że to nie

    hmmm... 21 to chyba jadę pojeździć na rowerze :)
    jeszcze 5 listewek mi zostało
    ale obok stoi sobie renault safrane i nikt go nie na szczęście tyka :)

    tak mnie Kusi jakiś Vel Satis 3.5 albo Citroen C6 (z silnikiem z
    safrane) będzie spokój, bo się w zasadzie pierwszy raz spotykam
    z takimi dziwactwami (za o do środka się wejść nie da, bo szyby
    pancerne - ale vel satis initiale też ma takie na 1cm).