  • 31. Data: 2012-01-10 18:30:40
    Temat: Re: Jakie auto klasy passata, 3 letnie, poleasingowe byscie kupili?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Doskonaly naped na 4 kola ?
    > No to chyba tylko na litere S.

    Subaru i komfort? ;)

    > Pytanie czy ci potrzebna taka doskonalosc.

    Przy większych mocach to jedyna sensowna opcja...

  • 32. Data: 2012-01-10 21:36:46
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *J.F* w wiadomości news:jehqvb$2kr$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Doskonaly naped na 4 kola ?
    > No to chyba tylko na litere S.
    > Pytanie czy ci potrzebna taka doskonalosc.

    Stały i symetryczny napęd jak w autach na S jest w autach na A... a przyznam
    że biorąc pod uwagę całokształt takie auto na S wypada blado.

    Pozdr

  • 33. Data: 2012-01-11 11:46:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/01/2012 17:02, J.F wrote:

    > Doskonaly naped na 4 kola ?
    > No to chyba tylko na litere S.

    Miałem WRXa, miałem dłubniętego GTka i sprzęgło wiskotyczne cudem nie
    jest i trzeba na nie uważać zdecydowanie bardziej, niż na mechanicznego
    torsena. O drugim biegu odlanym chyba z plastiku nie wspominając. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net