  • 21. Data: 2012-01-08 22:19:16
    Temat: Re: Jakie auto klasy passata, 3 letnie, poleasingowe byscie kupili?
    Od: "PavveL" <l...@i...pl>

    A skąd Ty wiesz że masz te 195KM? Na ile wykres mocy i momentu pokrywa się z
    rzeczywistością? Jaka jest niepewność pomiarowa tej hamowni?

    Jaką max prędkość osiąga teraz samochód? Mierzoną np. GPSem. Średnią z kilku
    pomiarów na różnych drogach w różnych kierunkach (żeby wpływ wiatru i
    nachylenia jezdni zmniejszyć).

  • 22. Data: 2012-01-08 22:46:42
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/08/2012 10:19 PM, PavveL wrote:
> [...]
    >
    > Jaką max prędkość osiąga teraz samochód? Mierzoną np. GPSem. Średnią z
    > kilku pomiarów na różnych drogach w różnych kierunkach (żeby wpływ

    Ta Vectra nie jest na tyle ważna, abym się bawił w takie pomiary.
    Jedzie zdecydowanie lepiej. Pali zauważalnie mniej.

    Robiłem to tu: http://www.gekocars.pl/ i jestem zadowolony.

  • 23. Data: 2012-01-08 23:38:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PavveL

    > A skąd Ty wiesz że masz te 195KM? Na ile wykres mocy i momentu pokrywa
    > się z rzeczywistością? Jaka jest niepewność pomiarowa tej hamowni?

    U nas po wgraniu gotowego programu było 180, to po strojeniu 195 jest
    pewnie realne.

  • 24. Data: 2012-01-09 14:29:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2012 23:51, to wrote:
    > begin topek

    > A co to za A6 bez V-ki i quattro? :> Po prostu kup odpowiednio starsze.

    Ale po co A6, skoro może jakiegoś starszego Jaga? Albo po co jaga, skoro
    może starsze RS6? A w sumie po co jeszcze starsze RS6, skoro można tak
    w nieskończoność? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2012-01-09 15:44:20
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > Zaraz! Mam Opla Vectre 1.9 CDTi. Leasing mu się
    > zakończył w listopadzie. Jeździła nim kobieta,
    > auto przejechało 56000 km. Jakie tu ryzyko?
    Jeśli pewne auto z pewną historią to nic tylko brać.
    Gorzej jak ktoś takiego poleasingowca chce z komisu wziąć lub z ogłoszenia.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 26. Data: 2012-01-09 20:01:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ale po co A6, skoro może jakiegoś starszego Jaga? Albo po co jaga, skoro
    > może starsze RS6? A w sumie po co jeszcze starsze RS6, skoro można tak
    > w nieskończoność? ;)

    Bez przesady. Moim zdaniem Passat jest mocno przewartościowany na rynku
    wtórnym, z kolei A6 są relatywnie tanie (ceny kształtują się na poziomie
    A4, które jest trochę droższe od Passata). Nieco starsze A6 nie musi być
    wcale w gorszym stanie niż Passat, bo te auta są już raczej rzadziej
    używane przez osoby, które bardzo dużo jeżdżą i zdecydowanie rzadziej
    kupowane przez osoby, których nie stać na ich eksploatację. A chyba nie
    muszę przekonywać, że Passat 2.0 TDI i A6 3.0 TDI to trochę inny świat. :>

  • 27. Data: 2012-01-09 21:52:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 08 Jan 2012 12:16:48 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    > Zaraz! Mam Opla Vectre 1.9 CDTi. Leasing mu się
    > zakończył w listopadzie. Jeździła nim kobieta,
    > auto przejechało 56000 km. Jakie tu ryzyko?

    Niezmieniony olej, tarcze hamulcowe zjechane bo klocki zmienione jak 'tak
    dziwnie chrobotało'...
    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2012-01-10 14:25:23
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Bez przesady. Moim zdaniem Passat jest mocno przewartościowany na rynku
    > wtórnym,

    W pełni się zgadzam. Tak samo wszystkie audi.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 29. Data: 2012-01-10 17:13:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin news-gazeta

    > W pełni się zgadzam. Tak samo wszystkie audi.

    Wszystkie? To jakie inne auto kupić, które połączy komfort z doskonałym
    napędem na 4 koła?

  • 30. Data: 2012-01-10 18:02:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    > W pełni się zgadzam. Tak samo wszystkie audi.

    >Wszystkie? To jakie inne auto kupić, które połączy komfort z
    >doskonałym
    >napędem na 4 koła?

    Doskonaly naped na 4 kola ?
    No to chyba tylko na litere S.

    Pytanie czy ci potrzebna taka doskonalosc.

    J.