  • 11. Data: 2016-12-29 09:15:10
    Temat: Re: Jakie auto dla wysokiej rodziny?
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 28 Dec 2016 08:37:29 -0800 (PST)
    Bolko <s...@g...com> wrote:

    > Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
    > jedna za drugą?

    Może najpierw zdefiniuj te "wysokie" osoby, bo to dość ważna kwestia, jeśli nie
    najważniejsza w tym wywodzie, a jednak jej zabrakło.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 12. Data: 2016-12-29 09:41:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    >Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
    >jedna za drugą?

    Obejrzyj skode superb, Vectre C ... a jak nie, to mercedesa czas
    zaczac :-)

    Jeszcze mozesz rozne SUV/van obejrzec - tam pozycja bardziej pionowa,
    moze wygodniej.

    J.

  • 13. Data: 2016-12-29 11:14:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-28 o 17:37, Bolko pisze:
    > Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
    > jedna za drugą?
    > wymagania:
    > - Kombi
    > - silnik LPG
    > - 6 biegów
    > - 40 kzł za 6 latka?

    Może jednak Mondeo?
    https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-0-16v-lp
    g-tourer-titanium-salon-fv-23-ID6yHV91.html#0601d906
    95

    Mam 2m wzrostu i mieszczę się z tyłu bez problemu.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 14. Data: 2016-12-29 11:19:48
    Od: "abn140" <a...@g...com>