  • 1. Data: 2016-12-28 17:37:29
    Temat: Jakie auto dla wysokiej rodziny?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem auta.
    Po analizie iluś tam forów i przeczytaniu X postów
    w końcu wybrałem

    Laguna benzyna KOMBI
    2 litry 170 KM super znosi LPG
    6 biegów lub automat
    rocznik 2010 w okolicach 40 kzł

    i co ważne 30 cm większy rozstaw osi
    i jak dobrze 60 cm dłużoszy
    od mojego obecnego auta.

    Codziennie przeglądam allegro
    Jest Laguna
    I jest tylko 100 km ode mnie.
    Jadę, wsiadam ustawiam fotel kierowcy bajka.
    Próbuje siąść do tyłu.
    Jeszcze jakoś wszedłem.
    Ale wyjść masakra!!!!!!!!!!!!
    Noż ja pierdole
    w stosunku do seata rocznik 99
    rozstaw osi większy słownie o trzydzieści centymetrów.
    A z tyłu było tyle miejsce co w moim obecnym aucie.

    Auto na papierze niby dużo większe od mojego obecnego
    a ja nie widzę tych cm.
    Gdzie one są?

    Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
    jedna za drugą?
    wymagania:
    - Kombi
    - silnik LPG
    - 6 biegów
    - 40 kzł za 6 latka?

  • 2. Data: 2016-12-28 17:59:59
    Temat: Re: Jakie auto dla wysokiej rodziny?
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 28.12.2016 o 17:37, Bolko pisze:

    <Ciach/>
    Co prawda to nie kombi ale w Ford S-max powinno być wygodnie :)

    --
    --- xyz

  • 3. Data: 2016-12-28 18:10:11
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 28 grudnia 2016 18:00:04 UTC+1 użytkownik xyz napisał:
    > W dniu 28.12.2016 o 17:37, Bolko pisze:
    >
    > <Ciach/>
    > Co prawda to nie kombi ale w Ford S-max powinno być wygodnie :)

    Tylko żeby było LPG to musi być 5 biegowa skrzynia
    efekt
    4300 obr/minute trzeba mieć żeby jechać 150 km/h
    czyli jak w obecnym seacie 1,4 rocznik 99
    :(

  • 4. Data: 2016-12-28 18:20:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2016 o 17:37 Bolko <s...@g...com> pisze:

    > Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
    > jedna za drugą?
    > wymagania:
    > - Kombi
    > - silnik LPG
    > - 6 biegów
    > - 40 kzł za 6 latka?

    Citroen C4 GP.

    TG

  • 5. Data: 2016-12-28 19:10:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
    > jedna za drugą?

    Fiat Qubo hyhy

    http://cloudlakes.com/gallery/2435990-fiat-qubo.html

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 6. Data: 2016-12-28 19:37:04
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 28 Dec 2016 18:10:56 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Fiat Qubo hyhy
    Mam długie Doblo. I o ile na wysokość i szerokość jest super (a
    podchodzę pod dwa metry wzrostu) to poniekąd dziwne jest dla mnie że
    przy rozstawie osi dłuższym o około 30 cm na tylnej kanapie wcale nie
    ma dużo ...
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 7. Data: 2016-12-28 21:35:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-12-28 o 18:10, Bolko pisze:

    > Tylko żeby było LPG to musi być 5 biegowa skrzynia
    > efekt
    > 4300 obr/minute trzeba mieć żeby jechać 150 km/h
    > czyli jak w obecnym seacie 1,4 rocznik 99
    > :(

    Kup VelSatisa z 2.0T i przestań truć. Silnik świetny, rewelacyjnie się
    gazuje. Miejsca od cholery, wyciszenie obłędne. Jak cała reszta szeroko
    pojętego komfortu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2016-12-28 21:57:29
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    (Grand)Scenic. Poważnie.
    2.0T benzynowy jakoś jeździ i jakoś sie gazuje.

  • 9. Data: 2016-12-28 23:37:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jesli chodzi o miejsce z tyłu to byłem bardzo pozytywnie zaskoczony jakąś służbową
    Toyotą (nie znam sie na ich modelach), w tym m.in. brakiem tunelu środkowego (no jak
    w Wartburgu panie ;)) tylko widoczność do tyłu w tym niby-kombi wyjątkowo ch... (taka
    teraz moda blacha zamiast szyb).

    -----

  • 10. Data: 2016-12-29 09:14:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.12.2016 o 18:10, Bolko pisze:

    > Tylko żeby było LPG to musi być 5 biegowa skrzynia
    > efekt
    > 4300 obr/minute trzeba mieć żeby jechać 150 km/h
    > czyli jak w obecnym seacie 1,4 rocznik 99
    > :(
    nie twierdze że niemasz racji, nie zrozum mnie źle, ale zastanów się.
    chcesz kupić raczej duże auto, dla wysokich osób, więc niskie nie
    będzie. przy 150km/h będzie stawiało zajebiscie duży opór powietrza.
    PRzy takiej prędkości to juz ramka na tablicy rejestracyjnej może
    wpływać na spalanie :)
    I to ma jeździć na gazie żeby było tanio? Taniej będzie jechać 5biegową
    osobówką na benzynie super v power i nie przekraczać 120km/h. co przy
    trasie z zakopanego do szczecina moze wydłużyć czas podróży o 10%

    ToMasz