  • 1. Data: 2010-04-08 09:34:25
    Temat: Jakie autko 4-6 tys. zł?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Mój Tata potrzebuje niedużego autka tak w granicach 4-6 tys. zł
    ewentualnie może trochę więcej. Jeździ sporadycznie, raz, dwa w tygodniu
    na zakupy. Wyjazdy dalsze, raczej rzadko, może ze 2-3 w roku.
    Jakie autko ekonomiczne i w miarę mało awaryjne polecilibyście?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-04-08 10:00:26
    Temat: Re: Jakie autko 4-6 tys. zł?
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na zakupy. Wyjazdy dalsze, raczej rzadko, może ze 2-3 w roku.
    > Jakie autko ekonomiczne i w miarę mało awaryjne polecilibyście?

    Taksówka i komunikacja zbiorowa.
    Złomek rzadko ujeżdzany zepsuje się w najmniej odpowiednim momencie
    Tata sam nie umie wybrać? Jakiś sąsiad czegoś nie sprzedaje?

  • 3. Data: 2010-04-08 10:20:46
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    m rzecze:

    > Taksówka i komunikacja zbiorowa.

    Pewnie, zwłaszcza na wsi (do lekarza, apteki,
    na zakupy, na pocztę, do urzędu...).

    W temacie: może Skoda Felicia?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2010-04-08 10:30:16
    Od: GK <g...@g...pl>

    Dominik & Co pisze:
    > Pewnie, zwłaszcza na wsi (do lekarza, apteki,
    > na zakupy, na pocztę, do urzędu...).
    >
    > W temacie: może Skoda Felicia?

    Może... Czekam na inne sugestie. Osobiście skłaniałbym się ku seicento,
    ale chciałem poznać inne typy.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2010-04-08 10:31:13
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Mój Tata potrzebuje niedużego autka tak w granicach 4-6 tys. zł
    > ewentualnie może trochę więcej. Jeździ sporadycznie, raz, dwa w
    > tygodniu na zakupy.

    Czyli coś benzynowego, raczej z pogardzanych marek (wspomniana Felicja
    wydaje się być dobrym wyborem, może coś z Daewoo, po najprostszej linii
    oporu: Matiz).

  • 6. Data: 2010-04-08 10:32:19
    Od: GK <g...@g...pl>

    m pisze:

    > Taksówka i komunikacja zbiorowa.
    > Złomek rzadko ujeżdzany zepsuje się w najmniej odpowiednim momencie
    > Tata sam nie umie wybrać? Jakiś sąsiad czegoś nie sprzedaje?

    Radzę przeczytać moje pytanie. Wytłumaczę: nie pytałem o to jak się ma
    mój Tata poruszać, ale o markę i nazwę samochodu.
    Sąsiad nie sprzedaje...
    A poza tym kultura wymaga, nawet na liście, aby posty czy maile podpisywać.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 7. Data: 2010-04-08 10:35:56
    Od: PaPi <...@...3>

    > Mój Tata potrzebuje niedużego autka tak w granicach 4-6 tys. zł

    Lanos w dobrym stanie.
    Swojego ladnych kilka lat temu sprzedalem za 8 kzl. Byl wtedy w stanie
    praktycznie idealnym. Nigdy mnie nie zawiodl i nie trzeba bylo robic w
    nim nic poza elementami eksploatacyjnymi.
    Ekonomiczny nie byl na pewno - bo palil w miescie 10l/100km ale w trasie
    spokojnie dale rade zejsc do 7.5-8. Tyle, ze w przy aucie o takiej
    wartosci ekonomika to przedewszystkim nie pakowanie sie w naprawy.

  • 8. Data: 2010-04-08 11:01:48
    Od: Olek <a...@d...pl>

    http://www.tinyurl.pl/?Ud1sXx4f

  • 9. Data: 2010-04-08 11:01:53
    Od: "LM" <l...@g...pl>

> [...]
    > Tata poruszać, ale o markę i nazwę samochodu.
    > Sąsiad nie sprzedaje...
    > A poza tym kultura wymaga, nawet na liście, aby posty czy maile

    Matiz, Lanos, Twingo, Felicia

    Każdy z nich lepiej (statystycznie) posłuży niż fiat

    LM

  • 10. Data: 2010-04-08 11:09:20
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    LM pisze:
    > Matiz, Lanos, Twingo, Felicia
    >
    > Każdy z nich lepiej (statystycznie) posłuży niż fiat

    chyba nigdy nie miałeś fiata, lub miałeś fiata ale z 10lat temu.

    --
    krzysiek82