  • 21. Data: 2011-09-13 18:26:28
    Temat: Re: Jakich macie "zwierzchników" nad programistami w pracy?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2011-09-13 09:42, Paweł Kierski pisze:
    > Średni wynik w populacji to ok. 16-17 na 50 punktów. Średnia wśród
    > kolegów informatyków była w okolicy 25. Żaden nie zszedł poniżej
    > średniej.

    Heh.
    21

    Nie wiem co to znaczy :> Niby powyżej średniej, ale na informatyka za
    mało :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2011-09-13 18:43:28
    Od: lolo <n...@n...com>

    > Średni wynik w populacji to ok. 16-17 na 50 punktów. Średnia wśród
    > kolegów informatyków była w okolicy 25. Żaden nie zszedł poniżej
    > średniej.

    hmmm, 9 - może dlatego, że ostatnio mało programuję a więcej dostrzegam
    świata ;)

  • 23. Data: 2011-09-14 06:47:16
    Od: Marcin Kwiatkowski <m...@m...com>

    Dnia 13.09.2011 Paweł Kierski <n...@p...net> napisał/a:

    > "KOTY SĄ MIŁE." Aczkolwiek uchodzą za statystycznie bardziej
    > aspołeczne, niż inne stworzenia.
    >
    > Z ciekawostek: dałem kiedyś kolegom do zrobienia test sprawdzający
    > cechy skorelowane z występowaniem zespołu Aspergera:
    > http://aspi.aq-test.freehost.pl/
    > Średni wynik w populacji to ok. 16-17 na 50 punktów. Średnia wśród
    > kolegów informatyków była w okolicy 25. Żaden nie zszedł poniżej
    > średniej.

    2^5 :) Ale nie czuje sie z tym jakos specjalnie zle :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Kwiatkowski

  • 24. Data: 2011-09-14 07:30:53
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 14.09.2011 08:47, Marcin Kwiatkowski wrote:

    > 2^5 :) Ale nie czuje sie z tym jakos specjalnie zle :)

    W takich przypadkach źle się czuje otoczenie.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 25. Data: 2011-09-14 07:56:44
    Temat: Re: Jakich macie &quot;zwierzchników&quot; nadprogramistami w pracy?
    Od: "Marszalkowski" <m...@t...pl>

    > On Tue, 13 Sep 2011 09:42:59 +0200 Paweł Kierski <n...@p...net>

    > Wypełniłem ten test, wynik niepokojący. :)
    Hmmm wyszlo mi 17 :)
    Zdrowia!

  • 26. Data: 2011-09-14 08:02:05
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-09-14 09:30, b...@n...pl pisze:

    > W takich przypadkach źle się czuje otoczenie.

    Uwaga na nisko latające kwantyfikatory ogólne!

    Z faktu, że ktoś lubi bardziej pracować samodzielnie nie wynika jeszcze,
    że nie potrafi współpracować i się komunikować. Pewnie korelacja jakaś
    jest, ale koniec końców każdy jest inny.

    Ponadto sam test to bardziej "zabawka" - przeczytaj uważnie jego opis.
    Z samego wyniku jeszcze niewiele - nomen omen - wynika.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 27. Data: 2011-09-14 09:58:42
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 14.09.2011 10:02, Paweł Kierski wrote:

> [...]
    > że nie potrafi współpracować i się komunikować. Pewnie korelacja jakaś
    > jest, ale koniec końców każdy jest inny.

    Po pierwsze wiele z tych zachowań jest wyuczonych zawodowo. To jak z
    płcią mózgu, która jest kształtowana również kulturowo. Typ pracy
    pogłębia pewne zdolności albo uczy nowych. Rozwijanie zachowań jest
    premiowane. Osoba z takimi zachowaniami wkłada mniej wysiłku w wykonanie
    pracy. Jest też pewien etos/mit pracy informatyka. Typu przyjdź do mnie
    będzie impreza, ja, ty, panienki. A panienek ile? z 3GB. To tworzy pewne
    normy kulturowe w zawodzie.

    > Ponadto sam test to bardziej "zabawka" - przeczytaj uważnie jego opis.
    > Z samego wyniku jeszcze niewiele - nomen omen - wynika.

    Po pierwsze test jest na tyle banalny, że można wypełniać go dowolnie w
    kierunku odpowiedniej liczby punktów. Bez problemu uzyskam 50 :) Te
    wszystkie testy nadają się do pewnej części ciała. Test musi być większy
    i bardziej ogólny. A potem na podstawie części testu ustala się pewne
    cechy. Duża część pytań jest kontrolna, czyli sprawdza odpowiedzi na
    inne pytania.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 28. Data: 2011-09-14 11:11:58
    Od: "sielim" <s...@t...tez.wp.pl>

    Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Średni wynik w populacji to ok. 16-17 na 50 punktów. Średnia wśród
    > kolegów informatyków była w okolicy 25. Żaden nie zszedł poniżej

    19.
    Ale jestem pewien, że pod koniec podstawówki, na początku liceum
    - wynik byłby zdecydowanie wyższy :)

  • 29. Data: 2011-09-14 11:46:58
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-09-14 11:58, b...@n...pl pisze:
> [...]
    [...]
> [...]
    > pracy. Jest też pewien etos/mit pracy informatyka. Typu przyjdź do mnie
    > będzie impreza, ja, ty, panienki. A panienek ile? z 3GB. To tworzy pewne

    Myślę, że to działa w obie strony, ale nie równo. Zarówno osoby
    z pewnym profilem częściej wybierają pewne zawody, a wykonywanie
    pewnych zawodów wpływa na ludzi. Ale tego drugiego bym nie przeceniał -
    w końcu pytania były o preferencje, własne odczucia, "jak wolisz" a nie
    "jak byś zrobił". To pierwsze jest znacznie trudniej zmienić, niż to
    drugie 8-)

> [...]
    > i bardziej ogólny. A potem na podstawie części testu ustala się pewne
    > cechy. Duża część pytań jest kontrolna, czyli sprawdza odpowiedzi na

    Dokładnie - dlatego konkretnym wynikiem bym się nie sugerował. O ile
    pamiętam jest w miernictwie taka kategoria urządzeń pomiarowych jak
    "wskaźnik". Właśnie "wskaźnik" a nie "miernik", to jest coś, pod co bym
    ten test (i to z przymrużeniem oka) podciągnął.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 30. Data: 2011-09-14 12:33:50
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]

    > "wskaźnik". Właśnie "wskaźnik" a nie "miernik", to jest coś, pod co bym

    > ten test (i to z przymrużeniem oka) podciągnął.

    w 'sensie logicznym' mz ten test raczej nie ma zadnego znaczenia [jesli chodzi
    np o poprawnosc metody wyciagania wnioskow czy zbierania informacji]
    innymi slowy mz ma podobny 'wyraz' jak klepanie bezlogicznych glupot)
    przez przypadek mozna cos powiedziec ale jest to zaszumione i niespecjalnie
    madre

    np problemem jest to ze kazde pytanie mozna rozumiec na wiele sposobow: np
    "czy jestes zafascynowany liczbami?" - czy z tego ze konczylem fizyke mozna wyciagnac
    wniosek ze jestem zafascynowany liczbami? lubie algebre (dokladniej moze 'lubilem'
    bo od dosyc dawna wogole jej nie tykalem - choc pewnie i lubie nadal ale
    zastrzezenie mozna uczynic) ale zarazem nie czuje bym byl jakos specjalnie
    zafascynowany liczbami - nigdy sie po prawdzie samymi liczbami nie zajmowalem
    - moze 15 minut w zyciu kiedy czytalem jakas ksiazeczke bertranda russella
    -> slowem moge odpowiedzec na po pytamnie w zaleznosci od widzimisie i tak mam
    z wieloma takimi pytaniami