  • 31. Data: 2011-09-14 13:23:25
    Temat: Re: Jakich macie "zwierzchników" nad programistami w pracy?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2011-09-14 14:33, p...@p...onet.pl pisze:
    > np problemem jest to ze kazde pytanie mozna rozumiec na wiele sposobow: np
    > "czy jestes zafascynowany liczbami?" - czy z tego ze konczylem fizyke mozna
    wyciagnac
    > wniosek ze jestem zafascynowany liczbami?

    Ja to pytanie rozumiem trochę inaczej. Od razu przypomniał mi się "Dzień
    świra", gdzie bohater liczył prozaiczne czynności, np. 7 razy zamieszać
    herbatę łyżeczką w lewo, potem 7 razy w prawo, 3 garsteczki płatków,
    itp. itd. Codziennie ten sam rytuał, w razie pomyłki - czynność
    powtórzyć :) To się nazywa fascynacja liczbami :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2011-09-14 13:55:04
    Temat: Re: Jakich macie &quot;zwierzchników&quot; nad programistami w pracy?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-09-14 15:23, Kviat pisze:

> [...]
    > itp. itd. Codziennie ten sam rytuał, w razie pomyłki - czynność
    > powtórzyć :) To się nazywa fascynacja liczbami :)

    Jak mówi psychologiczna anegdota - nie ma zdrowych, są tylko
    niezdiagnozowani. Każdy ma elementy zachowań właściwych dla konkretnych
    przypadków chorobowych. Choroba zaczyna się, gdy takie zachowania
    przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu.

    Akurat to, co było w "Dniu świra" to zachowania typowe dla nerwicy
    natręctw. W niewielkim natężeniu prawie każdy to ma. Przypomnijcie
    sobie tylko, czy lubicie, idąc po chodniku, stawiać nogi na płytach,
    czy na łączeniach? 8-)

    To samo z cechami (preferencjami), które z grubsza ocenia test, od
    którego ten podwątek się zaczął. Każdy jest "jakiś" w sensie wyniku
    tego testu. Bardzo wysoki wynik jest skorelowany z pewnymi chorobami,
    wyższy niż przeciętna - z faktem uprawiania pewnych zawodów.

    Podobna korelacja jest między wzrostem a faktem uprawiania koszykówki.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 33. Data: 2011-09-14 14:07:52
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 15:55:04 +0200, Paweł Kierski napisał(a):

> [...]
    > natręctw. W niewielkim natężeniu prawie każdy to ma. Przypomnijcie
    > sobie tylko, czy lubicie, idąc po chodniku, stawiać nogi na płytach,

    Stawiam 'jak leci', ale licze ktora stope postawilem na punkt, a ktora na
    linie.
    Ile % kalectwa mi sie nalezy?
    Przyda sie diagnoza do ZUsu;)

  • 34. Data: 2011-09-14 14:53:27
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-09-14 16:07, Jacek pisze:
    [...]
    > Stawiam 'jak leci', ale licze ktora stope postawilem na punkt, a ktora na
    > linie.
    > Ile % kalectwa mi sie nalezy?
    > Przyda sie diagnoza do ZUsu;)

    Ale nie zdarzyło się, żebyś nie doszedł albo spóźnił się do pracy, bo
    liczby dla lewej i prawej się nie zgadzały, a chodnik się skończył?
    Jakby się zdarzało, to pewnie można by się ubiegać o stosowne papiery...
    Ale naprawdę nie życzę.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 35. Data: 2011-09-14 14:55:29
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > Stawiam 'jak leci', ale licze ktora stope postawilem na punkt, a ktora na
    > linie.
    > Ile % kalectwa mi sie nalezy?
    > Przyda sie diagnoza do ZUsu;)

    Obejrzyj "As Good as It Gets" z J. Nicholsonem. Przyda się w postawieniu
    diagnozy :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2011-09-14 18:03:10
    Od: gregorius <grzegorz.gruza@spamerom_nie.gmail.com>

    W dniu 2011-09-14 09:56, Marszalkowski pisze:

    > Hmmm wyszlo mi 17 :)
    > Zdrowia!

    31 - pozdrawiam.

    --
    gregorius

  • 37. Data: 2011-09-14 18:05:39
    Temat: Re: Jakich macie &amp;quot;zwierzchników&amp;quot; nad programistami w pracy?
    Od: p...@p...onet.pl

    > Obejrzyj "As Good as It Gets" z J. Nicholsonem. Przyda się w postawieniu
    > diagnozy :)

    film fajny ale mz proporcja t/ot na tej grupie zmierza w zla strone. Za to mozna by
    sie zabawic w porownanie wynikow jakiegos testu z programowania (na pewno wypadlbym
    ponizej sredniej)

  • 38. Data: 2011-09-15 17:38:16
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]

    > wyższy niż przeciętna - z faktem uprawiania pewnych zawodów.

    > Podobna korelacja jest między wzrostem a faktem uprawiania koszykówki.

    prawda jest ze po prostu -uzywanie- mozgu na rozne sposoby (neurotyczny autystyczny
    depresyjny maniakalny-ekstatyczny) jest
    warunkiem tego by znalezc sie w tzw lepszym towarzystwie - a takie posty jak powyzszy
    mnie wpedzaja w depresje

  • 39. Data: 2011-09-18 07:21:25
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a ja dołączę swoje pytanie, jak pracuje się w zespole? chodzi mi o to kto
    czym się zajmuje? nie mam orientacji bo ciągle trafiam na debili z PO którzy
    nakazują mi robienie wszystkiego samemu od zera do samego końca...

  • 40. Data: 2011-09-18 16:04:05
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 18 Sep 2011 09:21:25 +0200, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

    >a ja dołączę swoje pytanie, jak pracuje się w zespole? chodzi mi o to kto
    >czym się zajmuje? nie mam orientacji bo ciągle trafiam na debili z PO

    Poczekaj troche, moze wygra PiS.

    A.L.