eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJaki żywotny i funkcjonalny - Acer albo Dell - polecicieRe: Jaki żywotny i funkcjonalny - Acer albo Dell - polecicie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki żywotny i funkcjonalny - Acer albo Dell - polecicie
    Date: Thu, 17 Dec 2009 00:54:51 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 55
    Message-ID: <hgbs0c$mbt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <8...@k...googlegroups.com>
    <hg8rc1$9vl$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hgakpk$frm$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: mjelinski.tsi.tychy.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1261007692 22909 83.142.120.170 (16 Dec 2009 23:54:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Dec 2009 23:54:52 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: michalakamiki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1165739
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:57nhi5t9la5vbi0vkqbjh40ebc6bsa949d@4ax.com...
    > On Wed, 16 Dec 2009 13:45:39 +0100, "Michal AKA Miki"
    > <j...@...onetu.pl> wrote:
    >
    >>Kupuje regularnie DELLe i pierwszy raz, jak zwrocilem uwage na problemy z
    >>jakoscia (w 2007 roku, Lattitude D520 - chybotajace sie obudowy, jakby
    >>staly
    >>na nierownym podlozu). Zagladam z tylu, a tam "Made in China" :) Do tego
    >>natryskiwany lakier, ktory w tych laptopach dosc latwo schodzi (jak nie
    >>przymierzajac w tanich Acerach).
    >>polowa z notebookow z tej partii miala takie odchylenia.
    >>Rowniez awaryjnosc modeli D520 z Chin byla nieporownywalnie wyzsza (ponad
    >>50% wszystkich naszych reklamacji to wlasnie te feralne modele).
    >>
    >>Wszystkie poprzednie i nastepne (Made in Ireland, Made in Poland) sa jak
    >>najbardziej w porzadku.
    >
    > Tylko ze serwis zwykle chwalony dał mi dziś plamę. W moje łapki trafił
    > XPS 1330 na gwarancji NBD. User kupił go rok temu i poprosił wczoraj
    > bym mu pomógł czemu nie działa. Szybka diagnoza - padł dysk. Ichni
    > program diegnostyczny z płytki twierdzi to samo. Telefon do sewisu -
    > kurier będzie jutro. No to OK. Ake coś mnie tknęło i mówię ze poprosze
    > o dysk z preinstalowanycm systemem do właściciel - trąba swoją drogą -
    > niw zrobił na pcozątku dysku do odzysku systemu. A tu ZONK - nie ma
    > takiej możliwości. No to proszę o płytkę instalacyjną systemu. No i
    > drugi ZONK - nie ma takiej możliwości. jak chce to moge kupić wersję
    > box-ową. Efekt taki ze musiałem znaleźć drugi taki sprawny egzemplarz
    > i wygenerować płytkę instalacyjną. Przykre - ze swoim HP dostałem
    > komplet płytek, z Lenovo to samo (jak był potrzebny downgrade do XP to
    > za 100PL brutto dosłali nosniki), F&S daje płytki, Acer i Asusu także.
    > A Dell nie bo nie. :-(

    Na moj nos przypuszczam, ze tak byl wlasnie skompletowany ten laptop - DELL
    zazwyczaj negocjuje z firmami konfiguracje, a plyty CD/DVD sa jednym z
    elementow takiego zestawu (tak jak preinstalacja systemu operacyjnego -
    mozna to nawet zrobic wg twoich standardow, jesli masz wystarczajaca sile
    nabywcza :) ).
    Nie wiem, jak to wyglada u klientow indywidualnych, jak rowniez nie wiem,
    ktorym kanalem ten laptop zostal kupiony.
    A tak na zdrowy rozum - serwis raczej nie zajmuje sie systemem operacyjnym.
    Preinstalacja oprogramowania odbywa sie w fabryce, a serwis normalnie nie ma
    takiej potrzeby.

    A tak a'propos serwisu DELLa - oni i u mnie mieli pare wpadek, np. przyslali
    mi ostatnio klawiature ale w standardzie polskim "maszynistki" :)
    Oczywiscie po reklamacji doslali druga, a ta nam sprezentowali :)
    Zdarzylo sie tez, ze na dysk czekalismy 3 dni...
    Ale pomimo wpadek - prezentuja naprawde dobry poziom obslugi klienta,
    szczegolnie tego biznesowego :)

    Pozdrawiam
    Michal


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: