  • Data: 2012-11-06 08:55:19
    Temat: Re: Jaki zasilacz do WD MyBook
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Rezmer" napisał:

    > Kilka miesięcy temu podczas przeprowadzki zaginął mi zasilacz do dysku
    > zewnętrznego 3.5" WD MyBook 1TB (z portami USB, FireWire, eSATA).
    > Czy ktoś się orientuje jakie napięcie i wydajność prądowa jest
    > wymagana
    > do tego typu dysków? Na obudowie jest tylko informacja DC IN.

    Ja do takiego typu dysku z "Biedronki" (3,5" 1 TB) z powodzeniem stosuję
    zwykły zasilacz impulsowy 12 V/1,5 A, gdy nie chce mi się wypinać
    oryginalnego. O, coś takiego:
    http://www.skapiec.pl/img/614920-3075-1-zasilacz-12v
    -1_5a.html. Ale
    tylko dlatego, że akurat mam pod ręką. Do ciągłej pracy raczej bym kupił
    coś takiego
    http://www.skapiec.pl/img/614896-3075-1-zasilacz-12v
    -3a.html, może
    niekoniecznie na aż 3 A, 2 A starczy z zapasem.

    JoteR