  • Data: 2016-02-29 18:05:03
    Temat: Re: Jaki zasilacz?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-29 o 15:32, OMSON pisze:

    > W sumie tak dobierałem pod kątem tych części co mam... Ale jak napisałem
    > - pojawiają sie okazjonalne czrane ekrany (np muzyka wtedy gra, ale
    > komputer reaguje jedynie na reset). Być może te 600-700W to przesada i
    > wystarczy lepszy zasilacz np 500W. Sam już nie wiem.

    W/g mnie 500W, to i tak za dużo.
    Przykładowo komp z i5-4670, RAM 8GB , GTX970/4GB, 1xSSD i 1xHDD przy
    współczesnych gierkach ustawionych na maksymalnych detalach w FullHD,
    ciągnie 180-200W(w/g jakiegoś wtyczkowego miernika).
    No chyba, że chcesz 2-3 takie karty graficzne lub coś jeszcze bardziej
    prądożernego, to się może okazać, że i 600W będzie za mało. Jednak dziś
    modne jest oszczędzanie energii, zarówno w procesorach, płytach, jak i
    kartach graficznych, więc sensu dopłaty do przewymiarowanego zasilacza
    raczej nie widzę.