  • 1. Data: 2013-10-21 19:28:34
    Temat: Jaki wybrać pierwszy Motocykl.
    Od: fabQ <fabian.przadka@_NOSPAM_onet.pl>

    Cześć mam 16 lat i zdecydowałem się na kupno motocykla 125cm3, lecz mam
    problem. Po protu mam problem z wyborem. Nie owijając w bawełnę to będzie
    mój 1 ścigacz. Chcę kupić honde cbr lecz nie jestem pewny. Wiem że jest
    wiele świetnych motocykli. Mam pewien limit mogę wydać do 5500zł(+200zł).
    Piszcie jakie polecacie motocykle.

    Z góry dzięki.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-10-21 19:55:49
    Temat: Re: Jaki wybrać pierwszy Motocykl.
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-10-21 19:28, fabQ pisze:
    >Piszcie jakie polecacie motocykle.

    Stosowne do Twojego PJ.
    I nie ścigacz ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2013-10-21 20:10:59
    Od: fabQ <fabian.przadka@_NOSPAM_onet.pl>

    J_K_K napisal

    > Stosowne do Twojego PJ.
    > I nie ścigacz ;)

    Posiadam prawo jazdy na 125cm3.

  • 4. Data: 2013-10-23 14:59:05
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J_K_K <j...@i...fm> wrote:

    > I nie ścigacz ;)

    Jak to nie, zaraz Cię Amil o kompleksiki posądzi, a Lawa wytłumaczy
    Ci, dlaczego jednak ścigacz.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2013-10-23 15:01:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Jak to nie, zaraz Cię Amil o kompleksiki posądzi, a Lawa wytłumaczy
    > Ci, dlaczego jednak ścigacz.

    A pierdziki z Moto3 to sa scigacze czy nie?

    --
    Artur
    ZZR 1200