  • 11. Data: 2009-04-26 17:07:36
    Temat: Re: Jaki tuner tv USB?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ven" <s...@s...org> napisał w wiadomości
    news:gt218h$k7h$1@news.onet.pl...

    > To sprobuj podlaczyc taki tuner pod windows media center.

    Ale po jakiego?
    To samo potrafi zwykły windows z jednym programem, nie stwarzającym tego
    typu problemów.

    > Chodzi mi o sprzetowe kodowanie do MPEG.

    Napisz dokładnie co chcesz uzyskać, bo obawiam się że gadasz bez sensu.

  • 12. Data: 2009-04-26 17:42:12
    Od: "ven" <s...@s...org>

    > Użytkownik "ven" <s...@s...org> napisał w wiadomości

    > Ale po jakiego?

    Poniewaz wbrew pozorom Win MCE to bardzo wygodne narzedzie, zwlaszcza jak
    ktos ma komputer ktory pracuje mu jako domowe centrum rozrywki, a z tym
    systemem
    pracuja tylko tunery ze sprzetowym kodowaniem do MPEG.

    > To samo potrafi zwykły windows z jednym programem, nie stwarzającym tego
    > typu problemów.

    Wiem ale jak pisalem wyzej, MCE uzywam jako domowego centrum rozrywki.
    A co do programow dostarczanych z tunerami to idzie sie pochlastac. Co to
    programisci nie potrafai wymyslec aby tylko obrzydzic uzytkownikom
    korzystanie
    z takich programow. Kiedys mialem tuner ktory wyswietlal na ekranie
    komputera
    obraz z TV w ramce ktora miala migajace elementy. (niedalo sie tego
    wylaczyc)

    ven

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4035 (20090425) __________

  • 13. Data: 2009-04-26 21:55:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Poniewaz wbrew pozorom Win MCE to bardzo wygodne narzedzie

    Wystarczy poczytać o problemach jakie sprawia żeby stracić to mylne
    złudzenie.

    >, zwlaszcza jak
    > ktos ma komputer ktory pracuje mu jako domowe centrum rozrywki,

    Dokładnie taki mam i jakoś od mce przezornie trzymam się z bardzo daleka.
    Może dlatego tuner dvb-t za 90 zł mi się sprawdza i nie potrzebuję
    cudowania.

    > Wiem ale jak pisalem wyzej, MCE uzywam jako domowego centrum rozrywki.
    > A co do programow dostarczanych z tunerami to idzie sie pochlastac.

    Ale taki dvbviewer nie sprawia tego typu problemów, ani chlastać się z nim
    nie trzeba.
    Fakt, że trzeba go extra kupić, ale i tak jest tańszy niż windows mce.

  • 14. Data: 2009-04-29 15:22:38
    Od: "ven" <s...@s...org>

    > Wystarczy poczytać o problemach jakie sprawia żeby stracić to mylne
    > złudzenie.

    Uzywam MCE juz pare lat i nie mam z nim zadnych problemow. Teraz mam
    duzy komputer gdzie miesci sie karta TV (i taka mam z MPEG). Ale planuje
    zakup
    cos takiego
    http://pclab.pl/art36199.html
    jako komputer do media center, a tam juz zadna karta nie wejdzie.

    > Dokładnie taki mam i jakoś od mce przezornie trzymam się z bardzo daleka.
    > Może dlatego tuner dvb-t za 90 zł mi się sprawdza i nie potrzebuję
    > cudowania.

    Jakie problemy miales z MCE ?

    > Ale taki dvbviewer nie sprawia tego typu problemów, ani chlastać się z nim
    > nie trzeba.
    > Fakt, że trzeba go extra kupić, ale i tak jest tańszy niż windows mce.

    Ale MCE juz mam :)

    Pozdrawiam

    4043 (20090429) __________

  • 15. Data: 2009-04-29 19:40:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Uzywam MCE juz pare lat i nie mam z nim zadnych problemow.

    Właśnie widać.

    > Jakie problemy miales z MCE ?

    Wystarczy że inni mieli.
    Kompatybilność tego systemu z czymkolwiek.

    > Ale MCE juz mam :)

    I zapłaciłeś za niego dużo więcej niż za dvbviewer.
    Zapłacisz jeszcze raz gdy będziesz kupował stosowany tuner przez niego
    obsługiwany.

  • 16. Data: 2009-04-30 05:24:32
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > I zapłaciłeś za niego dużo więcej niż za dvbviewer.
    > Zapłacisz jeszcze raz gdy będziesz kupował stosowany tuner przez niego
    > obsługiwany.

    podaj jak już wywołujesz do tablicy, cene dvbviewer.
    do tego i tak trzeba doliczyć cene windows.
    windows mce - ok 375
    windows home - ok 340
    nie wiem ile kosztuje sama nakładka mce, ale są też darmowe
    całkiem dobrze działające.
    dvbviewer to chyba sama telewizja z tego co wiem, a mce to trochę
    więcej, tym bardziej, że nie ma większego sensu budowania
    kompa do same tv.
    no i zostaje jeszcze linux - darmowy.

    pawell

  • 17. Data: 2009-04-30 07:38:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > podaj jak już wywołujesz do tablicy, cene dvbviewer.

    Nie pamiętam dokładnie, coś koło 15 Eur.

    > do tego i tak trzeba doliczyć cene windows.
    > windows mce - ok 375
    > windows home - ok 340

    Home OEM ze 200 zł.

    > dvbviewer to chyba sama telewizja z tego co wiem,

    Nieprawda.
    Filmy, muzyka, zdjęcia, newsy, pogoda, file explorer i co tam sobie jeszcze
    wymyślisz.
    Wszystko jak najbardziej sterowane z pilota, nagrania powodują budzenie się
    kompa w tym celu i ponowne jego usypianie.
    Nie wiem co jeszcze można by chcieć od htpc.

  • 18. Data: 2009-04-30 07:54:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > się kompa w tym celu i ponowne jego usypianie.
    > Nie wiem co jeszcze można by chcieć od htpc.

    a to co innego.
    to się opłaca.

    pawell

  • 19. Data: 2009-04-30 08:01:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Home OEM ze 200 zł.

    we Wrocławiu 339

    pawell

  • 20. Data: 2009-04-30 08:05:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > we Wrocławiu 339

    Ale nie takie w cenie kompa.
    Coś słyszałem o koszcie 15 USD, ale dotyczyło to chyba Windows 7.