  • 21. Data: 2009-04-30 08:07:13
    Temat: Re: Jaki tuner tv USB?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:49f95afa$1@news.home.net.pl...

    > we Wrocławiu 339

    Na allegro od 130 zł.

  • 22. Data: 2009-05-03 17:07:56
    Od: "ven" <s...@s...org>

    > podaj jak już wywołujesz do tablicy, cene dvbviewer.
    > do tego i tak trzeba doliczyć cene windows.
    > windows mce - ok 375
    > windows home - ok 340
    > nie wiem ile kosztuje sama nakładka mce, ale są też darmowe
    > całkiem dobrze działające.

    MCE jest tez od razu w Windows Vista, co prawda nie we wszystkich wersjach.
    Nie mozna tez kupic tej nakladki osobno.

    Z darmowych polecam http://www.team-mediaportal.com/ i gryby nie to ze sie
    gruzie z mce (chodzi wlasnie o tuner tv) to uzywalbym ich obu.

    A jaki program do htpc ?

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4049 (20090501) __________