  • Data: 2009-04-30 07:38:22
    Temat: Re: Jaki tuner tv USB?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:49f9361c@news.home.net.pl...

    > podaj jak już wywołujesz do tablicy, cene dvbviewer.

    Nie pamiętam dokładnie, coś koło 15 Eur.

    > do tego i tak trzeba doliczyć cene windows.
    > windows mce - ok 375
    > windows home - ok 340

    Home OEM ze 200 zł.

    > dvbviewer to chyba sama telewizja z tego co wiem,

    Nieprawda.
    Filmy, muzyka, zdjęcia, newsy, pogoda, file explorer i co tam sobie jeszcze
    wymyślisz.
    Wszystko jak najbardziej sterowane z pilota, nagrania powodują budzenie się
    kompa w tym celu i ponowne jego usypianie.
    Nie wiem co jeszcze można by chcieć od htpc.