  • Data: 2009-04-26 21:55:50
    Temat: Re: Jaki tuner tv USB?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ven" <s...@s...org> napisał w wiadomości
    news:gt26dk$2tr$1@news.onet.pl...

    > Poniewaz wbrew pozorom Win MCE to bardzo wygodne narzedzie

    Wystarczy poczytać o problemach jakie sprawia żeby stracić to mylne
    złudzenie.

    >, zwlaszcza jak
    > ktos ma komputer ktory pracuje mu jako domowe centrum rozrywki,

    Dokładnie taki mam i jakoś od mce przezornie trzymam się z bardzo daleka.
    Może dlatego tuner dvb-t za 90 zł mi się sprawdza i nie potrzebuję
    cudowania.

    > Wiem ale jak pisalem wyzej, MCE uzywam jako domowego centrum rozrywki.
    > A co do programow dostarczanych z tunerami to idzie sie pochlastac.

    Ale taki dvbviewer nie sprawia tego typu problemów, ani chlastać się z nim
    nie trzeba.
    Fakt, że trzeba go extra kupić, ale i tak jest tańszy niż windows mce.