  • 11. Data: 2009-08-03 18:46:06
    Temat: Re: Jaki tuner do split - cyfra plus
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    news:4a770244$1@news.home.net.pl...
    > Najtanszy splitter na alledrogo kosztuje cos kolo 100zl na 2 tunery, wada
    > to potrzeba aktualizacji software i nie dziala z kazdym systemem
    > kodowania. DM500 lub klon wydatek 300-350zl I mozesz sobie w domu
    > rozdzielic bez splitterow sygnal na 64 tunery poprzez skretke po 30gr za
    > metr. Dodatkowa zaleta to mozliwosc odtwarzania filmow z innego tunera
    > albo lokalnego komputera.

    czy możesz mnie nakierować na jakąś stronę z opisem jak uruchomić funkcję
    splittera w DM500

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 12. Data: 2009-08-03 18:54:39
    Od: games <g...@g...home.pl>

    VSS pisze:
    > Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > czy możesz mnie nakierować na jakąś stronę z opisem jak uruchomić funkcję
    > splittera w DM500

    Heh jakiego splittera ?

    Wkladasz karte do slotu uruchamiasz demona Gbox lub Newcamd klient
    serwer w ustawieniach serwera wpiosujesz ip tunera klienta oraz haslo i
    odwrotnie. Wszystko jest ladnie opisane w readme 5 minut roboty.
    Oczywiscie laczysz tunery skretka i dziala sprawdzone na i dziala.
    W drozszych modelach mozesz sobie puscic sygnal po WiFi.

  • 13. Data: 2009-08-03 20:03:15
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

> [...]
    > Oczywiscie laczysz tunery skretka i dziala sprawdzone na i dziala.
    > W drozszych modelach mozesz sobie puscic sygnal po WiFi.

    a mogą być IP publiczne ? mam drugie mieszkanie na końcu miasta, tam ma
    neta, mogłbym połączyć dwa tunery ze sobą ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 14. Data: 2009-08-03 21:12:04
    Od: games <g...@g...home.pl>

    VSS pisze:
    > Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

    > a mogą być IP publiczne ? mam drugie mieszkanie na końcu miasta, tam ma
    > neta, mogłbym połączyć dwa tunery ze sobą ??

    A co za roznica czy publiczne czy prywatne wazne zeby link nie mial
    duzych opoznien bo wtedy bedziesz mial stopklatki co kilka sekund.

  • 15. Data: 2009-08-03 23:26:08
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Witam, sharing mnie nie interesuje w ogóle, kiedyś jako "dzieciok" bawiłem
    się w skystar2 i inne wynalazki, dopóki koledze nie zabrali komputera z
    zainstalowanym skystar2 za sharing (płacił po 20 zeta komuś i się cieszył że
    ma tak tanio full pakiet - komputera z tego co wiem już nigdy nie odzyskał).
    Interesuje mnie podkreślam tuner HD. Naprawdę mnie śmieszą wypowiedzi ludzi
    którzy wypisują, że z dużej odległości nie widać różnicy między FHD a HD
    READY. Powiem tak mam tu dwa telewizory, jednego kupiłem na wyprzedaży w
    tesco i jest to LCD 32' hyundai - kosztował 1200 zł dawno temu (teraz taka
    cena za 32 nie szokuje). Dzisiaj wpiąłem mój dekoder philps pvr cyfry przez
    zwykły kabel euro za 9 zeta zamiast kabla hdmi i na początku byłem
    przerażony piskelami. Po usadowieniu się na łóżku - odległośc 2,5-3 m -
    wygląda super i nie widzę różnicy.

    Ale w pokoju obok mam telewizor sony bravia full hd w5500 świeżo kupiony i
    jeśli ktoś mi chce wmówić że na tym TV nie ma różnicy pomiędzy sygnałem HD a
    SD - to zapraszam do mnie to zmieni zdanie. Jak ktoś ma coś w klasie
    opisanego wyżej hyundaia albo jakąś inną chałę to zgoda, no problem, ale jak
    ktoś ma porządny sprzęt to imho różnica staje się bardziej wyraźna i
    naprawdę warto pobawić się kanałami nadawanymi w HD.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 16. Data: 2009-08-04 05:43:44
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    L pisze:

    > . pawell32 - zrób test tej samej karty wi-fi w 6018/7018 , FXie 6900/7900
    > czy FK - ta sama identycznie chodzi . Owszem , jezeli piszesz o przykrym
    > doswiadczeniu 2 róznych kart klienckich to lekiem jest upgrade wsadu
    > serwerka i klienta niedomagajacego zestawu .

    jak kupiłem rok temu taki spliter to miał najnowszy soft, tak mnie
    zapewniali.
    zmieniałem soft w ferdkach, ale dalej się coś gryzło.
    zmieniłem wówczas na przewodowy.
    być może poprawili soft na spiltery, to dobrze.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 17. Data: 2009-08-04 06:11:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Pablo Puertorican pisze:
> [...]
    > ktoś ma porządny sprzęt to imho różnica staje się bardziej wyraźna i
    > naprawdę warto pobawić się kanałami nadawanymi w HD.

    podobny wątek był poruszany, między tv lcd są różnice b. duże.
    Zależy to przede wszystkim od procesora obrazu, a wszystko jak widać
    ma swoją cene.
    różnicę widać także na niektórych kanałach sd.

  • 18. Data: 2009-08-04 08:30:41
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Pablo Puertorican pisze:
> [...]
    > ktoś ma porządny sprzęt to imho różnica staje się bardziej wyraźna i
    > naprawdę warto pobawić się kanałami nadawanymi w HD.

    Z tego co ja widze to wiekszosc niemieckich kanalow SD ma jakosc lepsza
    od polskich upscalowanych HD. Z satelity raczej nikt nie nadaje obrazu
    FHD a jesli juz to jest to tylko Upscalowany SD