  • 71. Data: 2012-03-01 14:33:56
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-03-01 14:51, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Mam, Polsat nie ma do zaoferowania nic, czego nie miałaby konkurencja.
    > N zresztą również.

    Jak prawie zawsze zapominasz o mi/dla mnie - potem są nieporozumienia :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 72. Data: 2012-03-01 14:34:03
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tyle że to samo jest w otwartym Polsacie, więc nie ma potrzeby w tym celu
    > kupować PC.

    Właśnie nie zawsze i nie wszystko np. dla kibica siatkówki /ja nim nie
    jestem/

  • 73. Data: 2012-03-01 14:59:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2012-03-01 14:51, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Jak prawie zawsze zapominasz o mi/dla mnie

    Nie - to Ty zapominasz, że każdy mówi w swoim imieniu.
    Za dużo widac oglądasz rzeczników prasowych w tv.

  • 74. Data: 2012-03-01 15:00:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie nie zawsze i nie wszystko np. dla kibica siatkówki /ja nim nie
    > jestem/

    No ja też nie, ale pozycji programowych o siatkówce na bezpłatnych Polsatach
    widuję od groma.

  • 75. Data: 2012-03-01 22:59:50
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > No ja też nie, ale pozycji programowych o siatkówce na bezpłatnych
    > Polsatach widuję od groma.

    Na bezplatnych polsatach dają ochłapy.
    Pooglądaj se kanały sportowe polsatu. Aaa ta, masz C+, no to peszek.

    P.

  • 76. Data: 2012-03-02 07:42:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Na bezplatnych polsatach dają ochłapy.
    > Pooglądaj se kanały sportowe polsatu. Aaa ta, masz C+, no to peszek.

    Niby dlaczego?
    Jak widzę siatkę, to zmieniam z miejsca kanał, więc chyba szczęście, jeśli
    mówisz że tego jest w innych Polsatowskich kanałach jeszcze więcej.

  • 77. Data: 2012-03-02 15:45:20
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Niby dlaczego?

    Tzn. co dlaczego?

    P.

  • 78. Data: 2012-03-02 18:12:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Tzn. co dlaczego?

    W tym miejscu ucięła Ci się wiadomość czy o co Ci biega?

  • 79. Data: 2012-03-05 05:50:25
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > W tym miejscu ucięła Ci się wiadomość czy o co Ci biega?

    Ucieła mi się.

    P.

  • 80. Data: 2012-03-18 09:49:32
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>