  • 61. Data: 2012-03-01 12:03:47
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-01 11:30, Cavallino pisze:

    > No i wziąłbym moduł, więc w czym problem?

    i co, ten moduł dostaniesz za free?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 62. Data: 2012-03-01 12:52:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Tyle, że to nie będzie "N" co najwyżej kanały tej platformy dostaniesz w
    > ofercie innej.

    LOL !!!
    Naprawdę robi Ci to jakąkolwiek różnicę?

    >Ogarniasz

    Tak.
    W przeciwieństwie do Ciebie, bardzo chcesz się przypieprzyć, ale słabo Ci
    wychodzi.

    > A to on jest dodawany gratis do karty,

    Nie.
    I dlatego skoro nie muszę, to z płatnego Polsatu nie korzystam.
    A żeby oglądać co innego, to modułu nie potrzebuję, wystarczy porządny
    tuner.

  • 63. Data: 2012-03-01 12:53:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > o ile wiem, nie ma w polsacie darmowych dekoderów, ani modułów.
    > jak nie kupujesz od nich dekodera, to go dzierżawisz - to też kosztuje.

    Oczywiście.
    Dlatego Polsat jest na równie przegranej pozycji co N, jest nieco lepiej, bo
    zawsze możesz używac modułu, ale również słabo.

  • 64. Data: 2012-03-01 12:53:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > i co, ten moduł dostaniesz za free?

    Dopóki nie dostanę to nie wezmę - proste.

  • 65. Data: 2012-03-01 13:06:26
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > LOL !!!
    > Naprawdę robi Ci to jakąkolwiek różnicę?

    Tak, jeżeli sama oferta jest "do dupy", a ja mam kosztem np. jednego kanału
    tracic na czym innym. Przykład : chciałem polsat sport i extra dla F1 ale i
    tuner z dyskiem ale polsat miał wtedy umowe na 36 miesiecy. Więc olałem P2C
    dla tych dwóch kanałów bo moge je na upartego obejrzeć za free w necie, a
    sam Polsat gdzie leci właściwy wyścig i tak ma każda platforma. Teraz
    rozumiesz?

    > Tak.
    > W przeciwieństwie do Ciebie, bardzo chcesz się przypieprzyć, ale słabo Ci
    > wychodzi.

    Ja nie, Ty się podłożyłeś i teraz kombinujesz jak zwykle zresztą.

    > Nie.
    > I dlatego skoro nie muszę, to z płatnego Polsatu nie korzystam.

    Tu nie chodzi o to czy ktoś musi ale co ktoś chce.

  • 66. Data: 2012-03-01 13:20:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > w necie, a sam Polsat gdzie leci właściwy wyścig i tak ma każda platforma.

    Ale co?
    Powody olania Polsatu rozumiem, ale różnica pomiędzy kupieniem N w N i TEJ
    SAMEJ OFERTY N w tpsa nie jest dla mnie jasna.
    A do niej piłem.

    > Tu nie chodzi o to czy ktoś musi ale co ktoś chce.

    Dokładnie.
    Ja nie chcę płacić przymusowo za sprzęt od jakiejś platformy, niezależnie
    czy jest to wynajem, czy zakup.
    Jak nie dają sprzętu za free to nie biorę.
    No chyba że w dobrej cenie sprzedawali tuner uniwersalny, który dałoby radę
    wykorzystać również do oglądania innej platformy - wtedy może być.
    O razu zastrzeżenie - nie chodzi o KAŻDĄ platformę na świecie i KAŻDĄ ich
    ofertę, tak żebyś znowu nie udawał że nie zrozumiałeś.

  • 67. Data: 2012-03-01 13:41:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Powody olania Polsatu rozumiem, ale różnica pomiędzy kupieniem N w N i TEJ
    > SAMEJ OFERTY N w tpsa nie jest dla mnie jasna.

    Jeżeli te kanały w "N" które mnie interesują są w ofercie TPSA i
    jednocześnie oferta TPSA nie zawiera czegoś co mnie nie interesuje, a musze
    za to dopłacać to OK, inaczej gdzie tu sens. Ty go widzisz bo w TPSA nie
    masz kanałów 'n' powiązanych z tunerem/kartą i używasz w swoim ale czy to co
    dostajesz faktycznie nie jest droższe od tego samego w ofercie "N" z
    przywiązanym do karty tunerem?

    > Dokładnie.
    > Ja nie chcę płacić przymusowo za sprzęt od jakiejś platformy, niezależnie
    > czy jest to wynajem, czy zakup.

    Kwestia kompromisu i policzenia czy aby za te samą ofertę innego dostawcy
    nie płaci się więcej co by się równało dopłacie za dzierżawę/zakup tunera
    Zawsze i każdym przypadku nawet wtedy jeżeli pozbawiło by Cie to mozliwości
    oglądania czegoś na co masz ochotę?

    > Jak nie dają sprzętu za free to nie biorę.

    W przypadku P2C i konkretnych kanałów nie masz wyjścia albo bierzesz albo
    nie oglądasz. Pomijam oglądanie w inny sposób niż legalny/internet etc.

  • 68. Data: 2012-03-01 13:51:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > to co dostajesz faktycznie nie jest droższe od tego samego w ofercie "N" z

    Będę to analizował, gdy oferta programowa N zdoła mnie zainteresować.
    Gdy TPSA współpracowała nie z N, a z C+, to cenowo poziom był zbliżony.

    > Kwestia kompromisu i policzenia czy aby za te samą ofertę innego dostawcy
    > nie płaci się więcej

    Jasne.
    Względnie ile dla kogo są warte niedogodności związane z koniecznym drugim
    tunerem.
    Ja bym chętnie połączył oferty kilku platform, na razie czekam co wyniknie z
    mariażu N z C+.

    > W przypadku P2C i konkretnych kanałów nie masz wyjścia

    Mam, Polsat nie ma do zaoferowania nic, czego nie miałaby konkurencja.
    N zresztą również.

  • 69. Data: 2012-03-01 14:11:24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Mam, Polsat nie ma do zaoferowania nic, czego nie miałaby konkurencja.
    > N zresztą również.

    Ma przynajmniej kilka pozycji w ofercie których nie ma konkurencja. W samym
    sporcie np. siatkówka, czy F1. To czy ktoś ogląda to czy tamto jest odrębną
    kwestią.

  • 70. Data: 2012-03-01 14:18:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ma przynajmniej kilka pozycji w ofercie których nie ma konkurencja. W
    > samym sporcie np. siatkówka, czy F1.

    Tyle że to samo jest w otwartym Polsacie, więc nie ma potrzeby w tym celu
    kupować PC.