  • 51. Data: 2012-03-01 06:48:55
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-29 19:34, Cavallino pisze:

    > Jak się dobrze postarasz to może tak być, a w każdym razie działa z
    > modułem CAM.

    nie działa. jak na razie można skorzystać tylko z TnK HD.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 52. Data: 2012-03-01 07:45:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale zrozum, że nie tylko sport się liczy.

    Nie interesuje mnie co się liczy dla Ciebie, nie jest Twoim rzecznikiem
    prasowym.
    A tylko sport robi różnicę, reszta jest wszędzie podobna, więc oprócz sportu
    decyduje wyłącznie cena i wygoda.

  • 53. Data: 2012-03-01 07:45:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Jeśli chcesz z salonu robić sypialnię to nikt Ci nie zabroni...
    > Ale rolety do salonów są zwykle inne niż rolety do sypialni:
    > salonowe są półprzepuszczalne światło, do sypialni nieprzepuszczalne.
    > Równie dobrze możesz napisać że TV oglądasz tylko w nocy,
    > ale przecież nie o to chodzi, nie? :-)

    Może jeszcze powiesz jakie mam mieć zasłonki i jaki rodzaj herbaty mam pić

  • 54. Data: 2012-03-01 07:46:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie działa.

    Chyba że weźmiesz N za pośrednictwem TPSA, wtedy nie potrzebujesz nawet
    modułu, tylko odpowiedniej wtyczki dekodującej.

  • 55. Data: 2012-03-01 08:25:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jak się dobrze postarasz to może tak być, a w każdym razie działa z
    > modułem CAM.

    SAMA KARTA, takie było pytanie.
    Żaden tuner nie zadziała z samą kartą "N" czy Polsatu, inna sprawa, że samej
    karty 'N' czy Polsatu nie da się kupić.

  • 56. Data: 2012-03-01 08:30:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > SAMA KARTA, takie było pytanie.

    Było bez sensu w kontekście mojej wypowiedzi, bo nigdzie nie napisałem
    "wziąć samą kartę".

  • 57. Data: 2012-03-01 09:20:18
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Było bez sensu w kontekście mojej wypowiedzi, bo nigdzie nie napisałem
    > "wziąć samą kartę".

    Napisałeś "aby można wziąć kartę od nadawcy który w danym momencie wypada
    korzystniej" co w ogóle jest bez sensu bo w przypadku "N" musisz brać tuner,
    w przypadku P2C tuner lub moduł. Inaczej się nie da. Poprawnie by było
    "wziąć abonament", karty jako takiej bez 'dodatków' nie dostaniesz, a karta
    jako taka SAMA nie zadziała po za 'dodatkiem' w postaci tunera/modułu
    nadawcy konkretnej platformy.

  • 58. Data: 2012-03-01 10:30:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Napisałeś "aby można wziąć kartę od nadawcy który w danym momencie wypada
    > korzystniej" co w ogóle jest bez sensu bo w przypadku "N" musisz brać
    > tuner,

    Nie, bo nie muszę kupować N od N.

    > w przypadku P2C tuner lub moduł.

    No i wziąłbym moduł, więc w czym problem?

    >Poprawnie by było "wziąć abonament",

    LOL !!!
    Po jakiego czepiasz się słówek, w dodatku zupełnie bezpodstawnie, bo po
    prostu czegoś nie wiesz?

    > karty jako takiej bez 'dodatków'

    Ale nigdy o takiej nie pisałem, więc tłuczesz o swoich wyobrażeniach, a nie
    o tym co napisałem.

    > nie dostaniesz, a karta jako taka SAMA nie zadziała po za 'dodatkiem' w
    > postaci tunera/modułu nadawcy konkretnej platformy.

    No i w czym masz problem z modułem?

    A chodziło o to, że jak KUPISZ badziewny tuner od N, to nijak nie obejrzysz
    sobie Polsatu Sport, choćbyś wziął ze trzy moduły od Polsatu,
    czy też TV od Orange.
    To samo w drugą stronę dotyczy dekoderów Polsatu, ale on chociaż czasami nie
    zmusza abonentów do ich zakupu (o ile akurat sprzedaje moduły CAM).

    Jeśli w tej samej praktycznie cenie można zakupić tuner uniwersalny, który w
    kilku przypadkach łyknie są kartę, a w innych łyknie kartę z modułem, to dla
    mnie sprawa jest oczywista.

  • 59. Data: 2012-03-01 11:40:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo nie muszę kupować N od N.

    Tyle, że to nie będzie "N" co najwyżej kanały tej platformy dostaniesz w
    ofercie innej.

    > No i wziąłbym moduł, więc w czym problem?

    > LOL !!!
    > Po jakiego czepiasz się słówek, w dodatku zupełnie bezpodstawnie, bo po
    > prostu czegoś nie wiesz?

    Ale czego nie wiesz?

    > Ale nigdy o takiej nie pisałem, więc tłuczesz o swoich wyobrażeniach, a
    > nie o tym co napisałem.

    Ogarniasz co piszesz czy klepiesz bez sensu w klawisze? Napisałeś "KARTE", a
    już np. w polsacie albo masz karte + moduł /płatny/ albo karte + darmowy
    tuner. W pierwszym przypadku dopłacasz za możliwość oglądania w swoim
    tunerze, w drugim oglądasz w tunerze polsatu A NIE SWOIM.

    > No i w czym masz problem z modułem?

    A to on jest dodawany gratis do karty, bo od początku się gardłujesz, że
    badziewny tuner Z KARTĄ musisz sobie kupić lub wypożyczyć i to jest
    PROBLEM./żeby to chociaż była prawda/

  • 60. Data: 2012-03-01 11:59:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-01 12:40, BaX pisze:

> [...]
    > karte + darmowy tuner. W pierwszym przypadku dopłacasz za możliwość
    > oglądania w swoim tunerze, w drugim oglądasz w tunerze polsatu A NIE SWOIM.

    o ile wiem, nie ma w polsacie darmowych dekoderów, ani modułów.
    jak nie kupujesz od nich dekodera, to go dzierżawisz - to też kosztuje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux