  • 71. Data: 2016-08-28 11:11:14
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Aug 2016 09:24:47 +0200, DaNsOuNd <d...@t...pl> wrote:
    > B.T.W. 2 - Nie daj się nabrać na jakieś dziwne, kosmicznie
    marketingowe
    > parametry obrazu a w sklepie każ wyłączyć tryb sklepowy i dopiero
    wtedy
    > próbuj ustawić sobie obraz pod swoje własne preferencje.
    Często/prawie
    > zawsze okazuje się że to co widzisz w sklepie (tryb demo) ma się
    nijak
    > do tego co w domu widać.

    Bym nie kombinował tylko zamówił profesjonalną (studyjną) kakibrację
    tv.

    --
    Marek

  • 72. Data: 2016-08-28 11:23:31
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    > Bym nie kombinował tylko zamówił profesjonalną (studyjną)
    > kakibrację tv.

    Gdzie/kiedy zamówić? W sklepie?
    Rozumiem, że DaNsOuNd chodziło o to by w sklepie móc zobaczyć
    to co będzie realnie w domu. I słusznie, mnie też o to chodzi.
    Natomiast nie rozumiem Twojego pomysłu.

    Pozdrowienia

  • 73. Data: 2016-08-28 12:28:06
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Panasonic TX-48CX400B, model na UK bo mieszkam w UK, w sumie chyba
    > najtańszy 4k, obraz jak najbardziej mi pasuje, dźwięk zaskakująco dobry
    > ale w tym temacie nie jestem specjalnie wymagający, funkcje SMART w
    > zasadzie nie są takie smart, prawdopodobnie dokupię raspberry do
    > odtwarzania tego czego ten TV nie potrafi, obecnie idzie z wbudowanego
    > klienta DLNA lub z laptopa po HDMI. Ogólnie poza rozmiarem ekranu jestem
    > bardzo zadowolony.

    Dziękując jeszcze raz za Twoje informacje mam prośbę i rozwinięcie
    następującego tekstu:

  • 74. Data: 2016-08-28 12:58:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2016 12:28:06 +0200, Kaktus napisał(a):

    > Dziękując jeszcze raz za Twoje informacje mam prośbę i rozwinięcie
    > następującego tekstu:

    Korzytanie z przeglądarki w OTV jest irytujące, działa to strasznie
    wolno, nawigacja jest trudna (bo np. nie masz po czym przesuwać myszy
    choćby), Strony mają inny, najczęściej mniej funkcjonalny wygląd.
    Odtwarzanie filmów z kompa via sieć lokalna, owszem, ale OTV nie trawi
    popularnego formatu .rmvb i nie ma takiego (chyba) który by sobie radził
    z tekstem w dodatkowym pliku, tak jak mają to komputerowe plajery.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 75. Data: 2016-08-28 13:21:26
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > popularnego formatu .rmvb i nie ma takiego (chyba) który by sobie radził
    > z tekstem w dodatkowym pliku, tak jak mają to komputerowe plajery.

    Dziękuję za informacje.

    Nie zakładam przeglądania stron www na telewizorze. Zakładam, że zawsze
    będę miał komputer, a w razie jego awarii wolałbym już przeglądać strony
    na smartfonie niż na telewizorze.

    Interesuje mnie natomiast:
    - możliwość oglądania na OTV filmów zapisanych na przykład na pendrive'ie
    poprzez port USB w OTV
    - możliwość nagrywania wybranych programów (czasami) na przykład
    na pendrive'ie poprzez port USB w OTV. Nie musi to być jakości HD.
    Chodzi o zapis treści na użytek własny.
    W obu tych wypadkach formaty odczytu/zapisu są istotne.

    Pozdrowienia

  • 76. Data: 2016-08-28 13:26:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kaktus,

    Sunday, August 28, 2016, 1:21:26 PM, you wrote:

> [...]
    > Chodzi o zapis treści na użytek własny.
    > W obu tych wypadkach formaty odczytu/zapisu są istotne.

    Po raz kolejny: nie ma telewizorów nagrywających programy w
    rozpoznawalnym formacie. Do tego używaj komputera z tunerem USB.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2016-08-28 13:38:33
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    wiadomości news:1013944423.20160828132608@pik-net.pl.invalid...

    > Po raz kolejny: nie ma telewizorów nagrywających programy w
    > rozpoznawalnym formacie. Do tego używaj komputera z tunerem USB.

    OK. To też jest rozwiązanie. Kiedyś tak miałem z OTV CRT i było OK.
    Sygnał "ze ściany" był dzielony na TV i komputer.

    A co z formatami, które obecne OTV potrafią odtwarzać?
    Czy taką informację można gdzieś znaleźć?

    Pozdrowienia

  • 78. Data: 2016-08-28 13:46:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kaktus,

    Sunday, August 28, 2016, 1:38:33 PM, you wrote:

    > OK. To też jest rozwiązanie. Kiedyś tak miałem z OTV CRT i było OK.
    > Sygnał "ze ściany" był dzielony na TV i komputer.
    > A co z formatami, które obecne OTV potrafią odtwarzać?
    > Czy taką informację można gdzieś znaleźć?

    Zawsze jest problem z napisami. Telewizory też zazwyczaj nie rozpoznają
    najnowszych formatów.

    Chcesz mieć coś uniwersalnego? Dołóż do telewizora komputer (może być
    nawet z Androidem) i traktuj telewizor jak duży monitor.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 79. Data: 2016-08-28 14:14:04
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    wiadomości news:1295836250.20160828134618@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    >
    > Chcesz mieć coś uniwersalnego? Dołóż do telewizora komputer (może być
    > nawet z Androidem) i traktuj telewizor jak duży monitor.

    Skoro mają być problemy z odtwarzaniem na OTV, to mogę z tego
    zrezygnować. Odtwarzanie na komputerze, a nawet na smartfonie
    (też sprawdzone) zupełnie mi wystarczy. Pytałem, bo chciałem
    wykorzystać wszystkie możliwości nowego telewizora.

    Jak juz wspomniałem, miałem kiedyś takie rozwiązanie korzystając
    z karty TV w komputerze. Teraz musiałbym kupić tuner USB.
    Jeszcze nie wiem jak to się ma do informacji od JanuszaKK:

    Pozdrowienia

  • 80. Data: 2016-08-28 15:49:06
    Od: JanuszKK <j...@o...pl>

    Użytkownik Kaktus napisał:
> [...]
    > Rozumiem, że DaNsOuNd chodziło o to by w sklepie móc zobaczyć
    > to co będzie realnie w domu. I słusznie, mnie też o to chodzi.
    Porządne TV mają rozbudowaną korekcję obrazu którą można wyregulować za
    pomocą odpowiednich przyrządów, kosztuje to około 300zł.

    --
    Pozdr
    Janusz