  • 1. Data: 2010-03-21 10:31:36
    Temat: Re: Jaki telewizor plazmowy do pokoju 25 m
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    <m...@o...pl> wrote in message
    news:3461.00000c1e.4ba5f666@newsgate.onet.pl...
    > Jak najlepiej dobrać

    1. zgłosić się do najbliższej siedziby PO
    2. poprosić o plakaty różnych formatów z podobiznami liderów partii
    3. po powrocie do domu podocinać plakaty na wymiar typowych ekranów
    4. powiesić każdy na kilka godzin na upatrzonej ścianie
    5. zastanowić się ponownie nad sensem kupowania czegoś takiego jak telewizor

    Włodek :-)

  • 2. Data: 2010-03-21 10:35:18
    Temat: Jaki telewizor plazmowy do pokoju 25 m
    Od: m...@o...pl

    Jak najlepiej dobrać

  • 3. Data: 2010-03-21 15:20:39
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Jak najlepiej dobrać

    mniej niz 50" to znaczek pocztowy.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-03-21 20:16:28
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Ogólnie jest zasada że ok 4*przekątna telewizora to powinna być odległość z
    jakiej się na telewizor patrzy.

    Jarek O.

  • 5. Data: 2010-03-21 21:55:59
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ogólnie jest zasada że ok 4*przekątna telewizora to powinna być odległość
    > z jakiej się na telewizor patrzy.

    Pamiętam taką zasadę z czasów, kiedy o HD jeszcze się nie mówiło. Myślę, że
    dla HD będzie to mniejszy mnożnik.

    Michał

  • 6. Data: 2010-03-21 22:01:37
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    =?UTF-8?B?Ik1pY2hhxYI=?= Lankosz" <m...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik "Jarek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Pamiętam taką zasadę z czasów, kiedy o HD jeszcze się nie mówiło. Myślę,
    > że dla HD będzie to mniejszy mnożnik.

    do pokoju o długości 25m potrzebne jest mniej więcej 7-8m przekątnej.
    Zamiast telewizora plazmowego polecam projektor ;-)

    Waldek

  • 7. Data: 2010-03-21 22:06:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok poleca:

    > do pokoju o długości 25m potrzebne jest mniej więcej 7-8m przekątnej.
    > Zamiast telewizora plazmowego polecam projektor ;-)

    A co w przypadku, gdy pokój na 4 metry szerokości?

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2010-03-21 22:07:42
    Od: Piotr <z...@g...com.bez.tego>

    Dnia 21-03-2010 o 23:01:37 Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    napisał(a):

    > do pokoju o długości 25m potrzebne jest mniej więcej 7-8m przekątnej.
    > Zamiast telewizora plazmowego polecam projektor ;-)
    >
    > Waldek
    Myślę, że autorowi chodziło o 25 metrów kwadratowych.

    --
    Piotr AKA Zbój
    z...@g...com.bez.tego

  • 9. Data: 2010-03-21 23:23:58
    Od: "Zibi-Gliwice" <z...@s...pl>

    >Myślę, że autorowi chodziło o 25 metrów kwadratowych.

    No to w takim razie brak odpowiedzi, bo może być i 3m i 20m, zależnie od
    proporcji.
    Ale dla plus minus kwadratowego to 5m więc przekątna 50" dla HD to trochę
    maławo.
    Ale zostają gusta i guściki. Najlepiej powiesić plakat, jak ktoś wcześniej
    napisał.

  • 10. Data: 2010-03-22 07:46:04
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Kolega powiesił plazmę 50" w pokoju 4x4,50. Na środku wiekszej ściany, po
    przeciwnej stronie kanapa, pośrodku stolik na piwo i chipsy. Sprawdziliśmy -
    warunki były idealne. Niestety potencjalna przyszła małżonka zobaczyła efekt
    i przypomniała, że w pokoju będzie jeszcze stół na 14 gości wzdłuż tej
    dłuższej ściany.... Dziurę po uchwycie trzeba było zagipsować.