  • Data: 2009-12-28 22:41:24
    Temat: Re: Jaki telewizor LCD?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-12-28 00:17, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > kupisz, jeden z nich na pewno zmieści się w tej cenie.

    Bardziej do Pitera :) - dzisiaj szwagier kupił w Euro RTV AGD LG
    37LH4000 za 2390zł - tv niczego sobie (nie buczy jak na razie ;),
    FullHD, 100Hz - choć to niekoniecznie zaleta), bardzo ładnie sobie radzi
    z komputerem. TV SD tez jako tako, ale większość kanałów w jego kablówce
    jest tragicznej jakości i jak tylko ustawi dobrze antenę to przerzuca
    się na Sat. DVD jeszcze nie testowaliśmy z racji braku czasu.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l