  • Data: 2009-12-30 14:17:24
    Temat: Re: Jaki telewizor LCD?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-12-29 20:19, *bufi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Tzn. mógłbyś opisać co się dzieje?

    Ciężko to będzie opisać - najlepsze by było pewnie zdjęcie, ale nie mam
    takowego, a TV jest w Grójcu :)
    http://pc.ign.com/dor/objects/14320736/battlefield-1
    943/videos/bf_1943pacific_previewclip.html
    Tu masz jak to wygląda w grze i teraz wyobraź sobie, że część tego
    obracającego się śmigła zostaje w losowych miejscach okręgu - wygląda to
    momentami koszmarnie.

    > Ja praktycznie we wszystko gram na 100Hz na swoim KDLu
    > i jeszcze nic mi dziwnego się nie zdarzyło w grach.

    W innych grach też nie widziałem problemu :)

    > Filmy czasem wyglądają jakby to był teatr, ale to imho kwestia gustu.

    Do tego piłem w pierwszych słowach mojej wypowiedzi :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l