    From: "Kaktus" <.@..pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <nq25hv$vsg$1@gioia.aioe.org>
    <57c4bcd8$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
    <57c5c0dd$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <nq4oee$14aj$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Jaki telewizor - DO JanuszKK
    Date: Wed, 31 Aug 2016 08:59:47 +0200

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:nq4oee$14aj$1@gioia.aioe.org...

    > To nagrywaj analogowo, każdy nowy dekoder ma oprócz hdmi także scart
    > tam masz RGB sygnał i SVHS, ten svhs możesz podać na wej analogowe
    > karty kompa i nagrywać.

    Przepraszam, że marudzę, ale mam jeszcze trzy pytania, mam nadzieję
    ostatnie:
    1) czy mam rozumieć, że dekoder (firmowy, z Orange) będę mógł połączyć
    RÓWNOCZEŚNIE z nowym telewizorem przy pomocy kabla hdmi,
    i z kartą TV (analogową) w komputerze przy pomocy kabla scart?
    2) przy założeniu, że na powyższe pytanie odpowiedź jest twierdząca,
    to skoro nagrywanie będzie się odbywało na dysk komputera, to czy
    odtwarzanie nagranego materiału też będzie mogło odbywać się
    na komputerze, bez udziału telewizora?
    3) jeżeli na powyższe oba pytania odpowiedzi są twierdzące, to czy
    przy wybieraniu nowego telewizora powinienem zwrócić uwagę
    na jakieś cechy/parametry, które to umożliwią lub chociażby ułatwią?
    Nagrywanie analogowe w zupełności mnie satysfakcjonuje, nawet jeśli
    będę mógł nagrywać tylko to co w danym momencie oglądam na
    telewizorze.

    Pozdrowienia