  • 81. Data: 2011-01-11 23:24:42
    Temat: Re: Jaki telewizor >40 cali?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > [...]
    > W dzień wystarczy dać na tzw "średnie" ustawienie i mamy wtedy 75W.
    > [...]
    >
    > 30% z 75W to 22,5W

    I co udowadniasz?
    było tez napisane ze na maksymalnym jest 40W
    A ekran wylaczony i puszczona muzyka z usb 21W
    A liczysz 30% 75W a zapomniales ze na zaslaczu jest 160W przy wszystkim
    na maksa.
    Jak nie kumasz roznicy pomiedzy wylaczonym podswietleniem , zmniejszonym
    podswietleniem a WYŁĄCZONYM ekranem to nie mamy o czym dyskutowac.

  • 82. Data: 2011-01-11 23:31:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 00:24, Norbert pisze:
    > I co udowadniasz?
    > było tez napisane ze na maksymalnym jest 40W

    max 40W a sredni 75W?

    > A ekran wylaczony i puszczona muzyka z usb 21W
    > A liczysz 30% 75W a zapomniales ze na zaslaczu jest 160W przy wszystkim
    > na maksa.

    to jest moc zasilacza

    > Jak nie kumasz roznicy pomiedzy wylaczonym podswietleniem , zmniejszonym
    > podswietleniem a WYŁĄCZONYM ekranem to nie mamy o czym dyskutowac.

    widze jakie TY masz.
    Ty ograniczasz się do pilota, a ja piszę o czymś innym.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 83. Data: 2011-01-11 23:33:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 00:24, Norbert pisze:
    > A liczysz 30% 75W a zapomniales ze na zaslaczu jest 160W przy wszystkim
    > na maksa.

    czytaj ze zrozumieniem.
    pisałem wyraźnie o standardowych ustawieniach, nie o maksymalnych.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 84. Data: 2011-01-12 06:22:36
    Od: Doczu <d...@g...pl>

    W dniu 2011-01-11 22:27, pawell32 pisze:

    > oczywiście. Tylko ja nikogo nie obrażam,
    > zrozumiałeś to co chciałeś.

    Daj spokój. Ja już odpuściłem.
    Walka z wiatrakami.
    Gość najpierw strasznie dyskutuje ze mną na temat matrycy SQ1 w
    Samsungach i jakie to kąty mu są potrzebne do oglądania TV, a potem w
    dyskusji wychodzi, że w pomieszczeniu gdzie "potrzebne" mu są takie kąty
    (bo krząta sie po salonie i zerka na TV), to stoi inny TV (LG), a
    Samsung, gdzie o matrycę z "lepszymi" kątami walczył jak o
    niepodległość, stoi w pokoju tzw: "home video".
    ROTFL
    --
    Pozdrawiam Doczu
    Adres do korespondencji:

  • 85. Data: 2011-01-12 08:29:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > widać w Twoim przypadku tak jest.
    > ale czemu pobiera aż 160W?

    Przy ustawieniu STD pobiera 85W.
    Po prostu nie doceniałeś mocy podświetlenia. ;-)

  • 86. Data: 2011-01-12 13:34:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 09:29, Cavallino pisze:

    > Przy ustawieniu STD pobiera 85W.
    > Po prostu nie doceniałeś mocy podświetlenia. ;-)

    dobrze, jak rozumiem że przy normalnym oglądaniu 85W?
    max nie biorę pod uwagę, bo wiem że może być sporo

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 87. Data: 2011-01-12 13:59:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dobrze, jak rozumiem że przy normalnym oglądaniu 85W?

    A co to jest normalne oglądanie?
    Jeden ogląda tak, inny siak.
    Jeszcze inny ma włączone OPC, która samo steruje intensywnością
    podświetlenia, tak żeby dopasowywało się do otoczenia.

    Ale w żadnym przypadku 12 W nie stanowi 1/3, bo tak żeby ten klocek zużywał
    36W, to się oglądać za bardzo nie da.

  • 88. Data: 2011-01-12 14:09:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 14:59, Cavallino pisze:
    > A co to jest normalne oglądanie?
    > Jeden ogląda tak, inny siak.

    ja pytam jak przy twoim oglądaniu.

> [...]
    >
    > Ale w żadnym przypadku 12 W nie stanowi 1/3, bo tak żeby ten klocek
    > zużywał 36W, to się oglądać za bardzo nie da.

    tak, jak ja nigdzie nie napisałem, że tak jest u wszystkich.
    te, które ja mierzyłem akurat tak wychodziło.
    a do nowych jeszcze się nie dobierałem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 89. Data: 2011-01-12 14:17:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ja pytam jak przy twoim oglądaniu.

    Przy moim OBECNYM oglądaniu to jest 12W z 85W.
    Jeszcze niedawno (zanim kupiłem miernik) było to 12W ze 120W .

    > tak, jak ja nigdzie nie napisałem, że tak jest u wszystkich.
    > te, które ja mierzyłem akurat tak wychodziło.

    Tak to może wychodzić na LED, którego podświetlenie zużywa o rząd wielkości
    mniej energii.
    Nie wierzę, że na jakimś innym tv wzmak od dźwięku zabiera tylko o połowę
    mniej niż prądu niż wyświetlanie obrazu.

  • 90. Data: 2011-01-12 14:24:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 15:17, Cavallino pisze:
    > Tak to może wychodzić na LED, którego podświetlenie zużywa o rząd
    > wielkości mniej energii.

    właśnie jestem ciekaw

    > Nie wierzę, że na jakimś innym tv wzmak od dźwięku zabiera tylko o
    > połowę mniej niż prądu niż wyświetlanie obrazu.

    a ten dalej swoje. czytasz to co pisałem?
    cały czas odnoszę się do dwóch elementów:
    1. płyta główna
    2. świetlówki + inverter

    --
    pozdrawiam. pawell32