  • Data: 2010-03-29 13:07:37
    Temat: Re: Jaki telefon z najlepszym odtwarzaczem MP3?
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Testowałem wszystkie znane mi odtwarzacze muzy pod Symbian OS. Problem w
    tym, że żaden mnie nie zadowolił. IMHO problem tkwi właśnie w sprzęcie. Stąd
    szukam aparatu, który własnie stoi najlepiej sprzętowo. Jedyne co mi
    przychodzi do głowy to właśnie jabłko i jego ajPod.

    Właśnie, do Userów jaPko-sprzętu... Jak u niego z jakością odtwarzanego
    dzwięku? Może to jest właśnie tajemnicą spektakularnego sukcecu tego
    urządzenia...?

    Mam zboczenie audiofilskie, słyszę różnicę m-dzy odtwarzaczem MP3 a płytą
    CD. M-dzy odtwarzaczem MP3 a komputerem z wieża HI-FI. Obawiam się, że
    ciężko będzie zaspokoić moje potrzeby, ale mimo wszystko chcę spróbować :).

    --
    Pzdr., Wycior