  • 1. Data: 2012-10-13 12:34:22
    Temat: Jaki telefon z funkcją telefonu?
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    Witam,

    Poszukuję telefonu o bardzo nietypowych cechach: ma być tylko
    doskonałym narzędziem do prowadzenia rozmów telefonicznych. I niczego
    więcej! Do maili, netu, grup dyskusyjnych itp. mam Xperie Neo V, ale
    telefonowanie z niej to udręka. Od telefonu oczekuję:
    - Fizycznej klawiatury.
    - Baterii wytrzymującej cały ciężki dzień pracy i dwa - trzy dni
    weekendowe
    - Wybierania głosowego z zestawem BT
    - Mówienia kto dzwoni.
    - Szybkości działania.
    - Rozbudowanej książki adresowej z możliwością przypisania dowolnego
    dzwonka do kontaktu i edycji z kompa. Chętnie synchronizowana z
    google.
    - Możliwość odbierania poczty z serwera IMAP będzie miłym dodatkiem,
    ale nie jest wymagana.
    - Rozsądna cena zakupu urządzenia. Może być używane.

    Używałem do tej pory Nokii E51, ale może jest inny telefon o
    podobnych cechach? Jakiś starszy SE, Samsung. Może Blackberry?
    Świetna była Nokia 6220, ale to zabytek.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 2. Data: 2012-10-13 12:38:50
    Temat: Re: Jaki telefon z funkcją telefonu?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 12:34:22 +0200, P.B. napisał(a):

> [...]
    > podobnych cechach? Jakiś starszy SE, Samsung. Może Blackberry?
    > Świetna była Nokia 6220, ale to zabytek.

    Jeżeli nie przeszkadza ci klient poczty i web zbudowane w taki sposób, że
    firma szpieguje, to Nokia Asha 302
    Wbrew pozorom to S40 a nie symbian, jakieś 3 dni na akumulatorze,
    klawiatura QWERTY, książka telefoniczna bez szaleństw, ale ma sporo
    szczegółów łącznie z fotką, ma BT. Nie mówi kto dzwoni, za to jest tani.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-10-13 13:04:20
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ciezko wyciac post watkodawcy?

  • 4. Data: 2012-10-13 19:28:59
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sat, 13 Oct 2012 11:38:50 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
> [...]
    > klawiatura QWERTY, książka telefoniczna bez szaleństw, ale ma sporo
    > szczegółów łącznie z fotką, ma BT. Nie mówi kto dzwoni, za to jest

    Nie mówi kto dzwoni, nie ma wybierania głosowego. Cena nie jest
    wysoka, ale za nic nie mający telefon qwerty i tak te 450 PLN to
    drogo. Wolałbym coś z dawnych topowych modeli Motoroli czy SE niż
    nową Nokię która ma stado zbędnych funkcji a brak jej tych kluczowych
    do pracy jako telefon. Jak pisałem: szukam następcy dla E51, której
    mam już dość, ale nie mogę znaleźć nic lepszego. E52 była obiecująca,
    ale opinie są mocno podzielone.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 5. Data: 2012-10-14 13:10:57
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Nie mówi kto dzwoni, nie ma wybierania głosowego. Cena nie jest wysoka,
    > ale za nic nie mający telefon qwerty i tak te 450 PLN to

    Troche OT:
    Niedawno w Biedrze widzialem Nokie Asha 306 za 249 zł.

  • 6. Data: 2012-10-14 15:22:51
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Troche OT:
    > Niedawno w Biedrze widzialem Nokie Asha 306 za 249 zł.

    Bardzo OT. Gdzie to ma fizyczną klawiaturę?

  • 7. Data: 2012-10-14 20:15:29
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Bardzo OT. Gdzie to ma fizyczną klawiaturę?

    Ma tylko dotyk (dlatego napisalem OT).
    EOT

  • 8. Data: 2012-10-15 22:02:06
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2012-10-13 10:34, P.B <p...@w...pl> wrote:
    > Używałem do tej pory Nokii E51, ale może jest inny telefon o
    > podobnych cechach? Jakiś starszy SE, Samsung. Może Blackberry?
    > Świetna była Nokia 6220, ale to zabytek.

    Może coś nowszego: Ericsson T68?

    Troszkę poważniej: SE K550i daje radę.
    Poczta działa raczej ciężko, w szczególności mi się nie udało
    doinstalować certyfikatu swojego CA mimo że robiłem zgodnie z
    instrukcją. Ale trochę działa.

  • 9. Data: 2012-10-15 23:19:14
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Mon, 15 Oct 2012 20:02:06 +0000 (UTC), Przyjazny
    > Troszkę poważniej: SE K550i daje radę.

    Dzięki, zainteresuje się nim. Dziś miałem na testy SE C710 - fajna
    elektronika, ale obudowa to pomyłka i guziczki dla dziecka.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 10. Data: 2012-10-15 23:23:41
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-10-13 12:34, P.B. pisze:
    > Witam,
    >
    > Używałem do tej pory Nokii E51, ale może jest inny telefon o podobnych
    > cechach? Jakiś starszy SE, Samsung. Może Blackberry? Świetna była Nokia
    > 6220, ale to zabytek.

    Jeden z lepszych i niezawodnych modeli ale teraz nie sprawdzę czy ma
    wszystko co trzeba.

    http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k800-1485.php

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.